اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

مهندس ضرغامی در حاشیه بازدید از مجموعه ارم سبز:

توسعه خدمات تفریحی و سرگرمی در مجموعه ورزشی‌تفریحی ارم سبز در دستور کار است/ هدف گذاری برای قشر متوسط به پایین

توسعه خدمات تفریحی و سرگرمی در مجموعه ورزشی‌تفریحی ارم سبز در دستور کار است/ هدف گذاری برای قشر متوسط به پایین

به‌گزارش خبرنگار میراث آریا، مهندس ضرغامی امروز چهارشنبه ۲۳ شهریورماه ۱۴۰۱ در حاشیه بازدید از مجموعه ورزشی تفریحی ارم سبز گفت: این مجموعه ظرفیت بسیار ارزشمندی برای تهران محسوب می‌شود. خوشبختانه توانمندی‌ها و موقعیت‌های متنوعی که در حوزه تفریحی و سرگرمی دارد، به مکان استثنایی تبدیل شده است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ضمن تشکر از مدیریت مجموعه ورزشی‌تفریحی ارم سبز تصریح کرد: این مجموعه از تنوع خوبی مانند باغ‌وحش، دریاچه، تفریحات آبی و… برخوردار است و محیط مناسبی برای استفاده مردم فراهم کرده است. همچنین ظرفیت‌ها و سرگرمی خوبی نیز دارد که موجب شده جمعیت زیادی استقبال کنند.

مهندس ضرغامی تصریح کرد: وقتی رقم ورودی مجموعه تفریحی‌ورزشی ارم سبز، ۱۳هزار خودرو است و در کنار تهران توانسته با همه محدودیت‌های ترافیکی که دارد، خدمات ارائه دهد، نشان‌دهنده وجود یک مکان استثنایی است.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: با بازدیدی که امروز از بخش‌های مختلف این مجموعه داشتم، باید دنبال توسعه خدمات متعدد تفریحی و سرگرمی در این مکان باشیم.

او افزود: موقعیت‌هایی در این مجموعه وجود دارد که هنوز استفاده نشده است، البته آماده‌سازی خوبی انجام شده و از نظر زیبایی‌های بصری نیز به آن توجه شده است. به هر حال زمین‌هایی در مجموعه تفریحی‌ورزشی وجود دارد که می‌توانسته سرگرمی‌های دیگری برای مردم ایجاد کند. ان‌شاءالله راه‌اندازی شود و در این زمینه وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز کمک خواهد کرد.

مهندس ضرغامی تصریح کرد: خوشبختانه بنیاد مستضعفان در حوزه‌های سرگرمی و تفریحی، میراث‌فرهنگی و بخش‌های مختلف گردشگری کارنامه خوبی دارد. ان‌شاءالله با همکاری متقابل سعی کنیم امکانات جدیدی برای تولید سرگرمی و شادی مردم ایجاد کنیم.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: مجموعه تفریحی‌ورزشی ارم سبز برای قشر متوسط به پایین هدف‌گذاری شده که حرکت مثبتی است. حتی پیشنهادهایی برای برخی حوزه‌های سرگرمی مطرح می‌شود که در این زمینه هم دوستان ما توجه دارند که این محل مربوط به مستضعفان است و باید شرایط به گونه‌ای باشد که وقتی افراد به این مجموعه می‌آیند با حداقل قیمت بتوانند از همه موقعیت‌های تفریحی این مجموعه استفاده کنند که این نگاه درستی است.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.