اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

مطالبات و مشکلات فعالان حوزه صنایع‌دستی و گردشگری پیگیری می‌شود/ برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی بهترین فرصت برای آشنایی با مشکلات موجود است.

مطالبات و مشکلات فعالان حوزه صنایع‌دستی و گردشگری پیگیری می‌شود/ برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی بهترین فرصت برای آشنایی با مشکلات موجود است

به گزارش خبرنگار میراث آریا، طاهره قیومی، دستیار و نماینده ویژه وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی عصر امروز ۱۵ شهریور ماه با حضور در نمایشگاه فرهنگ ایران زمین در جزیره کیش از غرفه های حاضر بازدید کرد و با فعالان حوزه صنایع دستی و گردشگری به گفت و گو نشست.

دستیار و نماینده ویژه وزیر در این دیدار ضمن گفت و گو با فعالان رشته های مختلف صنایع‌دستی و گردشگری، به تبادل نظر با آنها پرداخت.

قیومی در این دیدار پس از گفت وگو با فعالان حاضر در نمایشگاه فرهنگ ایران زمین و استماع مشکلات آنها درخصوص ابلاغ مطالبات و مشکلات به مهندس ضرغامی قول مساعد داد.
نماینده ویژه وزیر ضمن تاکید بر پیگیری مطالبات فعالان حوزه صنایع‌دستی و گردشگری، گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌های تخصصی و پرشوری به مثابه بهترین فرصت برای آشنا شدن با مشکلات موجود در این حوزه است.
قیومی با بیان این که مسائلی مانند تامین مواد اولیه و درخواست تسهیلات در زمره مهمترین مطالبات مطرح شده از سوی فعالان صنایع دستی بود، افزود: مطالبات و مشکلات فعالان حوزه صنایع‌دستی و گردشگری پیگیری و به صورت کارشناسی و تخصصی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.