اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

رئیس فراکسیون توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی، سیاحتی و صنعت نمایشگاهی مجلس:

امیدواریم بتوانیم شاهد برگزاری اکسپو و نمایشگاه‌های بین‌المللی در کیش باشیم.

امیدواریم بتوانیم شاهد برگزاری اکسپو و نمایشگاه‌های بین‌المللی در کیش باشیم

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، هاجر چنارانی امروز دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ در مراسم افتتاحیه نمایشگاه فرهنگ و هنر که در کیش برگزار شد، با اشاره به لزوم توسعه زیرساخت‌های نمایشگاهی به‌عنوان یکی از ملزومات گردشگری اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در نمایشگاه اردبیل در ۲۰۲۳ شاهد حضور بخش‌های مختلف فرهنگ و هنر کشورهای عضو اکو باشیم.

رئیس فراکسیون توسعه زیرساخت‌های فرهنگی، سیاحتی و صنعت نمایشگاهی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروزه ظرفیت کشورهای همسایه را باید دریابیم، تصریح کرد: شاید امروز نتوانیم با کشورهایی دورتر از مرزهای کشورمان مبادله اقتصادی داشته باشیم، اما می‌توانیم با کشورهای همسایه و خصوصا مسلمان مبادلاتی انجام دهیم.

او با بیان اینکه باید به دنبال استمرار این رویدادها باشیم، گفت: خواهش داریم که ان‌شاءالله همه دست به دست هم دهیم و شاهد برگزاری عالی رویدادها باشیم. از آنجایی که دنیا به دنبال تحول اقتصادی است، روی آوردن ما همانند دیگر کشورهای دنیا به اقتصاد گردشگری و تنوع گردشگری لازم است.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: این آمادگی در کشور وجود دارد تا در راستای جذب سرمایه‌گذاری گردشگران در انواع گردشگری سلامت، ورزشی، مذهبی و… اقدام شود.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.