اخبار صنعت هواپیمایی کشوری

اخبار صنعت هواپیمایی کشوری

آغاز به کار پانزدهمین دوره رویداد مذاکرات سرویس های هوایی ایکائو در عربستان

آغاز به کار پانزدهمین دوره رویداد مذاکرات سرویس های هوایی ایکائو در عربستان

پانزدهمین دوره رویداد مذاکرات سرویس های هوایی ایکائو (ICAN 2023 ) از 3 تا 7 دسامبر 2023 به میزبانی هواپیمایی کشوری عربستان  از امروز آغاز به کار  کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، در پانزدهمین دوره رویداد مذاکرات سرویس های هوایی ایکائو که با هدف تسهیل فرآیند کشورهای عضو ایکائو در مذاکرات دوجانبه (یا چند جانبه) خدمات هوایی و بهبود کارایی این روند همچنین فراهم کردن یک محل ملاقات مشترک برای کشورها برگزار می شود، بیش از 100 کشور از کشورهای عضو ایکائو جهت مذاکره به منظور توسعه روابط حمل و نقل هوایی منظم و ایمن دوجانبه، منطقه­ای و چندجانبه حضور دارند.

مهم ترین مزیت این رویداد برای کشورهای شرکت کننده صرفه جویی در زمان و هزینه برای چندین مذاکره با همتایان در هر هیات نمایندگی، تبادل آخرین اطلاعات این حوزه، بحث و مشارکت در موضوعات مبتلابه و ملاقات متخصصان هوانوردی و بهره برداری از فرصتها و ظرفیتهای موجود در عرصه هوانوردی بین المللی است.

این رویداد بین المللی، جهت انجام مذاکرات دو و چندجانبه با بیش از 15 کشور جهت توسعه پروازها، افزایش نقاط پروازی میان طرفین، به روز رسانی اسناد موجود و سایر موضوعات مرتبط برنامه ریزی شده است.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ایران در راس هیاتی در این رویداد مهم بین المللی حضور دارند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.