اخبار صنعت هواپیمایی کشوری

اخبار صنعت هواپیمایی کشوری

نمایش قدرت لجستیک جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی ۱۴۰۲

نمایش قدرت لجستیک جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی ۱۴۰۲

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی ۱۴۰۲، قدرت لجستیک جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذارده شد.

کاپیتان محمدمحمدی بخش در مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی که صبح امروز در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) برگزار شد، گفت: قدردانی جز یکی اقدامات اساسی سازمان هواپیمایی کشوری است و امروز در این مراسم از عزیزترین خدمتگزاران کشور که در عرصه جهاد بزرگ اربعین شبانه روزی تلاش کردند، قدردانی می کنیم.

وی افزود: بعد از جنگ ترکیبی و شناختی که در سال گذشته علیه جمهوری اسلامی ایران به راه افتاد، راهپیمایی اربعین خط بطلانی بر تمامی فتنه ها و توهمات دشمن که با تمام ابزارها و با همکاری تمامی قدرت های منطقه ای و فرامنطقه‌ای تدارک دیده شده بود، کشید.

کاپیتان محمدمحمدی بخش اظهارداشت: در اربعین امسال بیش از ۴میلیون نفر در یک بازه زمانی کوتاه به عرض جمهوری اسلامی ایران در نوار غربی کشور و به عمق بیش از ۶۰۰ کیلومتر جابه‌جا شدند که این همان رزمایش بزرگ اربعین حسینی است که توسط مقام معظم رهبری وعده داده شده بود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: امروز قدرت لجستیک و قدرت ترابری در دنیا جز مولفه‌های قدرت به شمار می رود و در اربعین ۱۴۰۲ وزارت راه و شهرسازی در یک عملیات بزرگ حمل و نقل ترکیبی موفق و سربلند بیرون آمد و که رضایت مسافران را در پی داشت.

وی تصریح کرد: در بخش هوایی بیش از ۳هزار و ۵۰۰ پرواز از ۲۴ فرودگاه کشور بیش از ۴۵۰ هزار زائر جابه‌جا شدند و تقریبا بسیاری از نقاط کشور زیر پوشش این بار رفتند.

کاپیتان محمدی بخش  خاطرنشان کرد: این حجم از جابه‌جایی علی رغم قرار داشتن در شرایط تحریم بدون کوچکترین موضوع امنیتی و ایمنی انجام شد و این رویداد حاصل برخورداری از عقبه لجستیک قوی است که با همکاری و تلاش های شبانه روزی تمامی دست اندرکاران امرو پرواز در تمامی بخش ها رقم زده شد.

در پایان از خادمان و دست‌اندرکاران عملیات اربعین ۱۴۰۲ تقدیر بعمل آمد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.