اخبار صنعت هواپیمایی کشوری

اخبار صنعت هواپیمایی کشوری

زائران اربعین حسینی در پروازهای برگشت 5ساعت قبل در فرودگاه حضور یابند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری به مسافران توصیه کرد؛ در پروازهای برگشت حداقل 5ساعت زودتر از پرواز در فرودگاه حضور یابند.

جعفریازرلو اظهارداشت: براساس قوانین فرودگاه های نجف و بغداد در انجام بازرسی از خودروی حامل مسافر و بازرسی بدنی مسافران در دو مرحله و ازدحام ناشی از آن، جاماندن مسافران از پرواز محتمل است بنابراین به زائران توصیه می شود زمان حضور خود را مدیریت کرده و حداقل زمان مورد نیاز برای حضور در فرودگاه را 5ساعت قبل از پرواز در نظر بگیرند.

وی افزود: زائران، چنانچه از عملکرد شرکت هواپیمایی، دفاتر خدمات مسافرت هوایی و یا موضوعات مرتبط با گرانفروشی و دریافت حق کنسلی پرواز ها شکایت دارند می توانند مراتب را از طریق پورتال سازمان هواپیمایی کشوری سامانه حقوق مسافر caa.gov.ir مطرح کرده و پس از رسیدگی توسط کارشناسان سازمان، پاسخ از طریق تلفن همراه فرد شاکی اعلام خواهد شد.

یازرلو تصریح کرد: همچنین نمایندگان سازمان هواپیمایی کشوری به منظور نظارت بر عملکرد شرکت های هواپیمایی، نحوه انجام خدمات پروازی به زائران و همچنین شرکت های هندلینگ و انجام مذاکره با مسئولان فرودگاهی فرودگاه مذکور در رفع مشکلات احتمالی موجود در ترمینال از امروز در فرودگاه نجف مستقر می شوند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری  افزود: چنانچه مسافران در خصوص تهیه بلیت، تاخیرات پروازی و یا مدارک گذرنامه ای خود با مشکل مواجه شدند می توانند به بازرسان هواپیمایی کشوری مستقر در فرودگاه نجف مراجعه کنند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.