اخبار صنعت هواپیمایی کشوری

اخبار صنعت هواپیمایی کشوری

زائران اربعين حسيني در پروازهاي برگشت 5ساعت قبل در فرودگاه حضور يابند.

سخنگوي سازمان هواپيمايي كشوري به مسافران توصيه كرد؛ در پروازهاي برگشت حداقل 5ساعت زودتر از پرواز در فرودگاه حضور يابند.

جعفريازرلو اظهارداشت: براساس قوانين فرودگاه هاي نجف و بغداد در انجام بازرسي از خودروي حامل مسافر و بازرسي بدني مسافران در دو مرحله و ازدحام ناشي از آن، جاماندن مسافران از پرواز محتمل است بنابراين به زائران توصيه مي شود زمان حضور خود را مديريت كرده و حداقل زمان مورد نياز براي حضور در فرودگاه را 5ساعت قبل از پرواز در نظر بگيرند.

وي افزود: زائران، چنانچه از عملكرد شركت هواپيمايي، دفاتر خدمات مسافرت هوايي و يا موضوعات مرتبط با گرانفروشي و دريافت حق كنسلي پرواز ها شكايت دارند مي توانند مراتب را از طريق پورتال سازمان هواپيمايي كشوري سامانه حقوق مسافر caa.gov.ir مطرح كرده و پس از رسيدگي توسط كارشناسان سازمان، پاسخ از طريق تلفن همراه فرد شاكي اعلام خواهد شد.

يازرلو تصريح كرد: همچنين نمايندگان سازمان هواپيمايي كشوري به منظور نظارت بر عملكرد شركت هاي هواپيمايي، نحوه انجام خدمات پروازي به زائران و همچنين شركت هاي هندلينگ و انجام مذاكره با مسئولان فرودگاهي فرودگاه مذكور در رفع مشكلات احتمالي موجود در ترمينال از امروز در فرودگاه نجف مستقر مي شوند.

سخنگوي سازمان هواپيمايي كشوري  افزود: چنانچه مسافران در خصوص تهيه بليت، تاخيرات پروازي و يا مدارك گذرنامه اي خود با مشكل مواجه شدند مي توانند به بازرسان هواپيمايي كشوري مستقر در فرودگاه نجف مراجعه كنند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.