اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

تلاش برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران گردشگری اصفهان

تلاش برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران گردشگری اصفهان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از پیگیری و تلاش برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران گردشگران استان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا، امیر کرم‌زاده عصر روز گذشته ۱۳ مردادماه به همراه جمعی از مدیران این اداره‌کل از واحدهای گردشگری اصفهان که دارای مشکلاتی در حوزه سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری بودند بازدید کرد.

در حاشیه این بازدید امیر کرم‌زاده مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان گفت: خوشبختانه سرمایه گزاری گردشگری در استان اصفهان از روند مطلوبی برخوردار است و توانسته‌ایم بسیاری از سرمایه‌های سرگردان را به سمت گردشگری هدایت کنیم.

او ادامه داد: با توجه به اینکه روند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری اعم از موافقت اصولی، موافقت ساخت و بهره‌برداری دارای بخش‌های مختلفی است، لذا در طی این روند برخی از سرمایه‌گذاران دچار مشکلاتی می‌شوند، لذا پس از دریافت مسائل و مشکلات آنان به فراخور نیاز به‌صورت حضوری و یا غیرحضوری مشکلات آنان را موردبررسی قرار می‌دهیم.

کرم‌زاده افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران گردشگری از مهم‌ترین اولویت‌های ما است، لذا با جدیت تمام پیگیر رفع مشکلات آنان هستیم و از طرق مختلف، اعم از بازدید میدانی، حضور در کمیسیون‌های مختلف و یا پیگیری از طریق سایر دستگاه‌های اجرایی به دنبال تسهیل در امر سرمایه‌گذاری گردشگری هستیم تا این مجموعه‌ها هرچه سریع‌تر و با شرایط بهتری وارد چرخه گردشگری استان اصفهان بشوند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.