اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

تشکیل کمیسیون‌ ویژه پاسخگویی سریع به شکایات مسافران در نوروز ۱۴۰۳

تشکیل کمیسیون‌ ویژه پاسخگویی سریع به شکایات مسافران در نوروز ۱۴۰۳

در اجرای طرح نوروزی و با هدف رعایت قوانین و مقررات و اطمینان ‌بخشی نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مسافران، کمیسیون‌های ویژه روزانه و پاسخگویی سریع به شکایات مسافران نوروزی در حال فعالیت هستند.

به گزارش میراث آریا، حجت‌الله فلاح، سرپرست دفتر حقوقی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از برگزاری کمیسیون ویژه روزانه و پاسخگویی سریع به شکایات مسافران در طرح نوروزی ۱۴۰۳ در سطح کشور و رسیدگی به‌هنگام به تخلفات احتمالی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل عمومی بین‌شهری مسافری خبر داد.

او با اشاره به تشکیل قرارگاه طرح نوروزی با هدف افزایش اثربخشی نظارت‌های مؤثر در خصوص نحوه خدمات‌دهی به مسافران نوروزی، عنوان کرد: در این راستا به ادارات راهداری و حمل نقل جاده‌ای کشور ابلاغ شده است، با تشکیل کمیسیون ویژه ماده ۱۲، نسبت به رسیدگی و اتخاذ تصمیمات قانونی درباره تخلفات احتمالی شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل مسافری اقدام کنند.

سرپرست دفتر حقوقی سازمان تأکید کرد: به این ترتیب همزمان و همسو با اقدامات نظارتی در دفاتر نمایندگی سازمان راهداری در پایانه‌های مسافری، این کمیسیون‌ ویژه روند رسیدگی را انجام داده و در صورت احراز تخلف، با شرکت یا مؤسسه متخلف به صورت قانونی برخورد می‌کند.

فلاح افزود: در حقیقت کمیسیون‌ ویژه ماده ۱۲، پاسخگویی سریع به شکایات مسافران نوروزی هم‌راستا و در تکمیل زنجیره نظارت‌های سازمانی و با هدف رعایت قوانین و مقررات حمل و نقلی در بازه زمانی اجرای طرح نوروزی و اطمینان‌بخشی نسبت به ارائه خدمات مطلوب به مسافران فعال است.

او تصریح کرد: در راستای اثربخشی اهداف ترسیم شده در این‌باره و با توجه به اهمیت رسیدگی به‌هنگام به تخلفات شرکت‌های حمل و نقل عمومی مسافر جاده‌ای در ایام نوروز ۱۴۰۳، کمیسیون‌های ویژه روزانه و پاسخگوی سریع به شکایات مسافران در سراسر کشور فعال هستند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.