پنل ثبت شکایات مسافران

دستورالعمل رسیدگی به شکایات

  • انجمن به منظور ترویج حسن همکاری میان اعضاء صنف توصیه می نماید پیش از ثبت شکایت، طرفین در جهت هر گونه تفاهم و رفع مشکل اهتمام کافی و اقدام لازم بعمل آورند تا حتی المکان منجر به ارائه شکایت نباشند.
  • تنظیم فرم شکایت و توضیح موارد و اشکالات

تبصره الف: ثبت شکایت صرفاً توسط شخص مراجعه کننده به دفتر خدمات مسافرتی امکان پذیر بوده و چنانچه شخصیت حقوقی باشد با ارائه معرفی نامه در سربرگ ممهور به مهر دفتریا شرکت شاکی و امضاء مدیر عامل یا یکی از اعضاءصاحب امضاء هیئت مدیره (رئیس هیئت مدیره) صورت می گیرد.

تبصره ب: ضمیمه نمودن تصویر قرارداد، رسید و هرگونه مدرک در ارتباط با شکایت

تبصره ج: تحویل مدارک یاد شده به دفتر انجمن و ثبت دفتری

تبصره د: واریز مبلغ 600.000 ریال بابت هزینه رسیدگی به شکایات تا مبلغ 10.000.000 ریال و از مبلغ  10.000.000 ریال الی 50.000.000 واریز مبلغ 1.200.000 ریال و بالای 50.000.000 ریال مبلغ 1.800.000 ریال به حساب سیبا شماره 0107411759001  یا شماره کارت 6037991899550192 بنام انجمن دفاتر صنفی شرکتهای خدمات مسافرتی و جهانگردی استان اصفهان جهت همکاری با انجمن صنفی

توضیحات:

  • با توجه به کثرت شکایات ، زمان رسیدگی به نوبت خواهد بود و پس از بررسی، توسط تلفن و فکس به اطلاع شاکی و متشاکی خواهد رسید.
  • تصمیمات اتخاذ شده کمیسیون مربوطه کتبا صادر و به شاکی ، متشاکی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری جهت اجرای تصمیمات اتخاذ شده ارسال خواهد شد.

تبصره : در صورت وجود ابهام، بنا به تشخیص کارشناسان هیئت رسیدگی جلسه بررسی شکایت حضوری خواهد بود و عدم حضور شاکی در موعد مقرر به منزله انصراف از پیگیری شکایت تلقی و پرونده مختومه خواهد گردید

  • کمیسیون صرفا ابعاد فنی عملکرد دفاتر و شرکتهای خدمات مسافرتی را طبق مقررات سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مورد بررسی و رسیدگی قرار خواهد داد و رسیدگی به موارد دیگر شکایات که دارای جوانب غیرفنی و احیاناً حقوقی و جزایی باشد از حیطه وظایف و صلاحیت کمیسیون خارج می باشد.
  • جهت جلوگیری از موازی کاری، از تحویل شکایاتی که در مجامع و یا سازمانها و ادارات و قوه قضائیه مطرح گردیده است به انجمن خودداری فرمایید. بدیهی است در صورت اطلاع انجمن از طرح همزمان شکایت در مراجع دیگر از رسیدگی به شکایت خودداری و مسئولیتی به عهده انجمن نخواهد بود و شاکی حق هر گونه ادعا و اعتراضی را از خود سلب خواهد نمود.
  • رعایت و توجه به موارد فوق الزامی بوده و در صورت اثبات خلاف آن مسئولیت و تبعات سوء ناشی از آن متوجه شاکی خواهد بود.
[gravityform id=”2″ title=”true” description=”true” ajax=”true”]
deneme bonusu TELEGRAM @seohizmetitr deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler bahis siteleri choose business idea casibom deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler Telegram: @seohizmetitr deneme bonusu veren siteler Betrupi giriş deneme bonusu Betturkey deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler bpgc com au Deneme bonusu veren siteler bpgc.com.au jojobet betrupi Deneme Bonusu Veren Siteler deneme bonusu restbet betosfer deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler casibom deneme bonusu veren siteler deneme bonusu veren siteler 2025 onwin deneme bonusu veren siteler coredial partners. com