اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

بررسی وضعیت اقامتگاه زائران برای اجرای طرح ملی خورشید هشتم

بررسی وضعیت اقامتگاه زائران برای اجرای طرح ملی خورشید هشتم

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی، روح‌الله محمدحسین‌زاده مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی در آستانه برگزاری طرح ملی خورشید هشتم روز جمعه ۲۸ مردادماه ۱۴۰۱ در دیدار با استاندار خراسان رضوی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان رضوی و رئیس جامعه هتل‌داران استان درباره مراحل نهایی طرح مهمان خورشید هشتم گفت‌وگو کرد.

روح‌الله حسین زاده در این نشست گزارشی از روند پیشرفت این طرح ملی شامل بلیت‌فروشی، اقامتگاه‌ها و قرارداد با اردوگاه‌ها برای زائران امام هشتم (ع) ارائه کرد.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی در ادامه بیان کرد: «شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی به دنبال خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران امام رضا (ع) است.»

همچنین مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی در آستانه برگزاری طرح ملی میهمان امام رضا(ع) با شرکت آبادگران برای اختصاص ۲۰۰ سوئیت این شرکت برای اجرای این طرح ملی به تفاهم رسید.

سردار یعقوبعلی نظری در ادامه این نشست ضمن تشکر از مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهان‌گردی برای پیشرفت چشمگیر این طرح ملی در مدت زمان کوتاه و ارائه نکات در راستای بهتر اجرا شدن این طرح، دستور حمایت همه جانبه ارگان‌های دولتی مربوط به این طرح را صادر کرد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.