اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

نیوزلند برای جذب مسافر کمپین جهانی راه‌اندازی می‌کند.

نیوزلند برای جذب مسافر کمپین جهانی راه‌اندازی می‌کند

به‌گزارش میراث‌آریا، کمپین «اگر دنبال می‌کنی» (If You Seek) مخاطبان را با نمایش بخش‌های کوچکی از مقاصد و فعالیت‌های مکان‌های معروفی مانند دره هوکر در نزدیکی کوه آئوراکی کوک و دروازه جهنم گرفته تا مقاصد کمترشناخته‌شده در نیوزلند، نسبت به گردشگری در این کشور کنجکاو می‌کند.

این کمپین شامل فیلم‌های کوتاه، محتوایی برای آموزش دادنِ فروشندگان خدمات سفر و یک کمپین بازاریابی داخلی است. رنه دو مونچی، مدیر اجرایی گردشگری نیوزلند گفت: «رقابت بین‌المللی شدیدی برای جذب بازدیدکنندگان و گردشگران از سراسر دنیا وجود دارد.»

دی مونچی ادامه داد: «به دلیل مساحت و موقعیت مکانی نیوزلند، کشور ما باید سخت تلاش کند تا گردشگران را به بازدید پس از همه‌گیری کووید ۱۹ تشویق کند، به چون سال‌ها طول می‌کشد تا تعداد بازدیدکنندگان بین‌المللی به دوران قبل از کرونا بازگردد.»

او همچنین گفت: «این کمپین کار شامل سرک کشیدن به برخی از مقاصد شناخته‌شده و همچنین مکان‌ها و تجربیاتی است که در بازارهای کلیدی ما قابل چندان مشهور نیستند. ما قصدد داریم از کنجکاوی مسافران رده بالا که می‌دانیم ماجراجو هستند و مایلند در این مکان‌ها کاوش کنند، نهایت استفاده را ببریم.»

او همچنین عنوان کرد که هدف اصلی‌شان، دستیابی به گردشگران با کیفیت بالا بوده است چراکه معتقدند این دسته از مسافران عمیق‌تر کاوش می‌کنند، بیشتر هزینه می‌کنند و با احترام با فرهنگ و محیط این کشور درگیر می‌شوند.

در سخنرانی اخیر در کنفرانس شورای صادرات گردشگری  نیوزلند، استوارت ناش، وزیر گردشگری این کشور گفت: «کشور ما به دنبال جذب یا بازاریابی برای بازدیدکنندگانی نیست که با ۱۰ دلار در روز در سراسر کشور سفر می‌کنند و غذای اصلی‌شان نودل فوری است.»

البته او در ادامه گفت که این کشور پذیرای تمام گردشگران با هر نوع بودجه و تقاضایی در این کشور است و با روی باز از همه استقبال می‌کنند.

تحقیقات گردشگری نیوزلند نشان داده است که بازدیدکنندگانی که این کمپین را دیده‌اند، هنگام گردشگری در نیوزلند بیشتر هزینه می‌کنند و به نقاط بیشتری در این کشور سفر می‌کنند. همچنین نشان داد که حدود دو سوم نیوزلندی‌ها قصد داشتند در سال آینده تعطیلات داخلی داشته باشند و ۴۲ درصد از آنها انگیزه داشتند تا در سفرهای آتی خود از جایی دیدن کنند که قبلاً به آنجا نرفته بودند.

کمپین «اگر دنبال می‌کنی» در نیوزلند، استرالیا، ایالات متحده آمریکا، چین، بریتانیا، سنگاپور، ژاپن، آلمان، هند، کره و کانادا راه‌اندازی خواهد شد.

*ترجمه: اسدالله حقانی

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.