اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

هم‌اندیشی نمایندگان استانی صدور اسناد کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به هموطنان

 

هم‌اندیشی نمایندگان استانی صدور اسناد کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به هموطنان

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، این گردهمایی عصر چهارشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۱ با حضور رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان خراسان رضوی و ۳۱ نماینده از استان‌های منطقه دو کشوری در هتل پارک حیات شهر مقدس مشهد برگزار شد.

در بخشی از این گردهمایی مدیر صدور اسناد و مدارک بین‌المللی رانندگی و خودرو کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی توضیحاتی را ارائه کرد و در ادامه نمایندگان مدعو به بیان سوالات، نقطه نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.

محمدحسین صوفی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی نیز در این نشست با قدردانی از نمایندگان استانی منطقه دو کشوری سخنانی را در خصوص اهمیت تکریم ارباب رجوع، دقت در انجام امور و همچنین جایگاه اصالت مدارک بین‌المللی رانندگی و خودرو در سفرهای خارجی توضیحاتی را ارائه کرد.

گردهمایی نمایندگان با معرفی و اهدای هدایای ویژه از سوی  صوفی به نماینده پیشکسوت و قدیمی‌ترین نماینده کانون با ۵۰ سال سابقه همکاری، نماینده برتر فروش منطقه دو در سال ۱۴۰۰ و نماینده برتر از حیث رعایت شاخص‌های حسن انجام کار به کار خود خاتمه داد‌‌ و شرکت‌کنندگان از نمایشگاه خودروهای تاریخی و کلاسیک، کمپر و کاروان که به همت حوزه اتومبیل‌رانی استان خراسان رضوی در محوطه هتل برگزار شد، بازدید کردند.

در این نمایشگاه حدود ۸۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت شامل خودروهای دودیفرانسیل و سافاری، تاریخی و کلاسیک، کمپر و کاروان، موتورسیکلت‌های مسافرتی و بالای ۲۵۰ سی‌سی به‌عنوان بخشی از ظرفیت‌های غنی استان خراسان رضوی در حوزه موبیلیتی به نمایش گذاشته شد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.