اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

نخستین مراسم توسعه گردشگری ایران‌‌کهن با خلاقیت و نگاه دانش‌بنیان – 2

ایمانی خوشخو: مهندس ضرغامی ظرفیت‌های ناشناخته گردشگری را کشف کرد.

 

ایمانی خوشخو: مهندس ضرغامی ظرفیت‌های ناشناخته گردشگری را کشف کرد

به گزارش خبرنگار میراث‌آریا، مراسم توسعه گردشگری ایران کهن با خلاقیت و نگاه دانش‌بنیان امروز سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۱ در دانشگاه علم و فرهنگ با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، مشاوران و معاون گردشگری و معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی، رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع‌فرهنگی، رئیس جهاد دانشگاهی و رئیس مرکز و دبیر ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق برگزار شد.

محمدحسین ایمانی خوشخو رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع‌فرهنگی در این مراسم گفت: «با حضور مهندس ضرغامی اتفاقات خوبی افتاده است، یکی از کارهای مهم ایشان، کشف ظرفیت‌های ناشناخته گردشگری است.»

او افزود: «جاذبه‌های گردشگری زیادی داریم اما تاکنون فقط اصفهان و شیراز و شهرهای بزرگ را معرفی کردیم. مهندس ضرغامی با سفر خود به جاهای کمتر شناخته شده، جاذبه‌های گردشگری را کشف می‌کند.»

ایمانی خوشخو تصریح کرد: «در آستانه ماه محرم هستیم. محرم جاذبه‌ها و آیین‌های زیادی دارد که گردشگران خارجی علاقه‌مند به دیدن این آیین‌ها هستند و برای این موضوع به کشورمان سفر می‌کنند.»

رئیس پارک ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع‌فرهنگی گفت: «اقتصاد فرهنگی موضوع دیگری است که باید توجه کنیم. جهاد دانشگاهی در این زمینه پیشگام بوده است و پارک‌های ملی علوم و فناوری‌های نرم و صنایع‌فرهنگی را راه‌اندازی کرده است.»

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.