اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

برگزاری تور آشناسازی برای ۱۵ فعال گردشگری روس

 

برگزاری تور آشناسازی برای 15 فعال گردشگری روس

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزاری تورهای آشناسازی از کشورهای بازار هدف جزو برنامه‌های اصلی دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی است تا متناسب با موضوعات مختلف فرصت بازدید و آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری کشور فراهم شود.

در راستای تحقق این ماموریت و با رویکرد شروع مجدد گردشگری در دوران پساکرونا تور آشناسازی ویژه گروه ۱۵ نفره فعالان گردشگری روسیه شامل توراپراتورها و مدیران دفاتر خدمات مسافرتی تدارک دیده شده است.

فعالان گردشگری روس از روز سه‌شنبه ۱۷ خردادماه وارد کشور شده‌اند و تا روز شنبه ۲۱ ماه جاری از استان‌های تهران، اصفهان و فارس بازدید می‌کنند.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این گروه ضمن بازدید از جاذبه‌ها و ظرفیت‌های میراثی، تاریخی، گردشگری و تفریحی کشورمان اقدام به تعریف تورهای تخصصی مرتبط و نیز تسهیل روابط گردشگری دو کشور خواهند کرد.

توراپراتورهای روسی در روز اول ورود به کشورمان از برخی از آثار و جاذبه‌های تاریخی و مدرن پایتخت بازدید داشته‌اند.

سفر به استان‌های فارس و اصفهان برای بازدید از آثار تاریخی نظیر ارگ کریمخانی، بازار وکیل، باغ ارم، مسجد نصیر‌الملک، مقبره احمد بن موسی شاهچراغ، پاسارگاد و بناهایی همچون مسجد شیخ لطف‌الله، عالی‌قاپو، کلیسای وانک، سی و سه پل در برنامه‌های تور آشناسازی فعالان گردشگری کشور روسیه قرار دارد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.