اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

رژه موتوری و خودرویی اقتدار بسیج برگزار شد.

 

رژه موتوری و خودرویی اقتدار بسیج برگزار شد

به‌گزارش میراث‌‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، در این رویداد که روز چهارشنبه ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ همزمان با نخستین روز از چهل و یکمین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس، با همکاری کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی برگزار شد، حدود ۴۰ دستگاه انواع موتور سیکلت و تعدادی موتورسیکلت بالای ۲۵۰ سی‌سی، سه دستگاه اتوبوس با ظاهر نمادین اعزام نیروها به جبهه، خودروهای سواری و … شرکت کردند.

وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مبدأ و حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) مقصد رژه موتوری و خودرویی بود.

شرکت‌کنندگان در رژه موتوری و خودرویی اقتدار بسیج پس از شروع رژه، از میدان آزادی به سوی اتوبان آزادگان رفتند و به مرقد امام خمینی (ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا (س) رسیدند و با آرمان‌های رهبر انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

قرائت زیارت عاشورا و برپایی مراسم عزاداری اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) از دیگر بخش‌های این رویداد بود که پس از آن، حاضران در مراسم به نثار گل و غبارروبی و شست‌و‌شوی مزار شهیدان با گلاب پرداختند.

همچنین شرکت‌کنندگان بر سر مزار شهید غلامرضا یاسری شهید وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سال‌های دفاع مقدس رفتند و فاتحه خواندند و گل و گلاب نثار روح این شهید بزرگوار کردند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.