اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

با هدف کاهش آمار تصادفات

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و پلیس راهنمایی و رانندگی تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

 

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و پلیس راهنمایی و رانندگی تهران تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، این تفاهم‌نامه امروز دوشنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۱ به امضای محمدحسین صوفی مدیرعامل کانون و سرتیپ دوم ستاد محمد‌حسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ رسید.

این تفاهم‌نامه در راستای کاهش آمار تصادفات رانندگی از طریق توسعه فرهنگ رانندگی ایمن، ترویج رانندگی صحیح و ارتقای دانش و مهارت نیروها و کارکنان پلیس و رانندگان با جلب مشارکت عمومی و با موضوع توسعه آموزش‌های تخصصی نیروی ویژه پلیس، تولید و انتشار محتوای مشترک آموزشی ترافیک، برگزاری رالی‌های خانوادگی، تاریخی، دو دیفرانسیل و …، برپایی همایش‌های خودرویی و ایجاد نمایشگاه‌های دائمی و موقت، تشکیل باشگاه سفیران ایمنی شهری، طبیعت‌گردی و گردشگری ایمن و … امضا شد.

در راستای اجرای مفاد تفاهم‌نامه، کارگروه مشترکی نیز تشکیل شد و طرح‌ها و پیشنهادهایی با حضور نمایندگان کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و پلیس راهور تهران بزرگ بررسی خواهد شد.

 بر این اساس دوره‌های آموزشی تخصصی رانندگی تدافعی و مهارتی برای رانندگان سازمانی و نیروهای تخصصی پلیس، رالی‌هایی با موضوعات مختلف ویژه کارکنان پلیس و دوره‌های افزایش مهارت ویژه رانندگان پرخطر و آسیب‌زا، به زودی از سوی کانون برگزار خواهد شد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.