اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

مدیرعامل شرکت راه‌آهن اعلام کرد

مشهد مقصد اول مسافران ریلی

 

مشهد مقصد اول مسافران ریلی

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، میعاد صالحی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، امروز یازدهم فروردین‌ ۱۴۰۱ درباره تعداد مسافر و میانگین تاخیر پیک نوروزی گفت: «از ابتدای پیک تا ۹ فروردین ۱۴۰۱، یک میلیون و ۷۳ هزارو ۵۰۰ نفر مسافر از طریق خطوط ریلی جابجا شدند. این عدد در مدت مشابه سال گذشته ۶۹۹ هزار و ۴۵۶ بود و امسال با درصد تغییرات ۸۶ درصدی همراه بودیم.»

او با بیان اینکه تاخیر قطارها با تغییرات ۳۶ درصدی همراه بود، افزود: «میانگین تاخیر امسال ۳۱ دقیقه اعلام شد. این عدد در سال قبل ۳۵ دقیقه بود. میانگین تاخیر از مبدا نیز در سال ۱۴۰۱، ۲۱ دقیقه در سال ۱۴۰۰، ۱۵ دقیقه بود.»

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: «بیشترین سفرها از طریق مسیر ریلی به‌ترتیب به شهرهای مشهد، تهران، تبریز، اصفهان، اهواز، بندرعباس و قم بود.»

او تعداد مسافران ورودی به مشهد مقدس در سال ۱۴۰۱ را ۶۴۳ هزار و ۲۲۴ نفر اعلام کرد و افزود: «این عدد در سال گذشته ۴۲۶ هزارو ۸۳۴ نفر بود و امسال با رشد ۵۱ درصدی همراه شد.»

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.