اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

بازدید رئیس فراکسیون گردشگری مجلس از موزه ملی ایران

 

بازدید رئیس فراکسیون گردشگری مجلس از موزه ملی ایران

به گزارش میراث آریا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، موزه ملی ایران سه‌شنبه نهم فروردین ماه سال ۱۴۰۱، میزبان محمدرضا دشتی اردکانی نماینده مردم اردکان در مجلس و رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی بود.

این نماینده با همراهی جبرییل نوکنده رئیس کل موزه ملی ایران از موزه ایران باستان و نمایشگاه آجرهای لعابدار بوکان استردادی از سوئیس دیدن کرد.

نماینده مردم اردکان از آثار دوره پارینه سنگی تا دوره ساسانی با راهنمایی فیروزه سپیدنامه رئیس موزه ایران باستان و دیگر کارشناسان بازدید کرده و مورد توجه ویژه او قرار گرفت.

دشتی اردکانی در پایان این بازدید گفت: «بازدید از موزه ملی ایران و دیدن آثار فرهنگی چند هزارساله ایران در این موزه بسیار غرورآفرین بود. از تمامی مسئولین کشور و مردم شریف ایران درخواست می‌کنم که حتما از این موزه بازدید کنند تا با فرهنگ و تمدن ایران بیشتر آشنا شوند.»

او ادامه داد: «با بازدید از این موزه می‌توان دریافت که آثار پارینه‌سنگی، آثار دوره شهرنشینی و تاریخی ایران نسبت به کشورهای دیگر برتری دارد. مسئولین امر بدانند که هر هزینه‌ای در باب میراث‌فرهنگی و موزه‌های کشور کنند قطعا سرمایه‌گذاری برای نسل‌های آینده خواهد بود.»

رئیس فراکسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی در پایان از تلاش رئیس کل موزه ملی ایران و تمامی همکاران و دست‌اندرکاران این موزه برای حفاظت و صیانت از آثار فرهنگی ایران سپاسگزاری کرد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.