اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

بیشترین مأموریت امداد و نجات در خوزستان، مازندران و اصفهان

 

بیشترین مأموریت امداد و نجات در خوزستان، مازندران و اصفهان

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، مهدی ولی‌پور امروز سه‌شنبه ۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ گفت: «گزارش طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۱ از روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا روز دوشنبه ۸ فروردین‌ماه، کل عملیات امداد و نجات به ۲۰۵۱ مورد در سطح کشور رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۱درصد رشد داشت.»

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر میزان حوادث ترافیکی طی هفت روز گذشته را ۱۰۹۰ مورد اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۰درصدی داشته است.

به گفته ولی‌پور، حوادث کوهستانی ۹۷ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲درصد کاهش داشت. همچنین طی این مدت ۱۴۷ مورد حوادث جوی گزارش شده است.

او با اشاره به افزایش ۶۹درصدی با ثبت ۲۷ مورد حوادث ساحلی، افزود: «تا روز گذشته ۱۹هزار و ۷۰۰ نفر تحت پوشش امدادرسانی قرار گرفته و ۱۳۷۰ نفر پس از نجات به مناطق امن منتقل شدند. طی این مدت ۹۶۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و برای ۴۹۲۶ نفر خدمات سرپایی انجام شد.»

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه برای ۲۸۸۲ نفر اسکان اضطراری در نظر گرفته شده، گفت: «عملیات نجات فنی ۲۰۰ مورد و مصدومان رهاسازی شده در سوانح ترافیکی ۲۵۳ نفر ثبت شد.»

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.