اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

ورود زائران به مشهد از ۶.۳ میلیون نفر گذشت/ آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی

 

ورود زائران به مشهد از ۶.۳ میلیون نفر گذشت/ آغاز موج بازگشت مسافران نوروزی

به گزارش میراث آریا، حجت گنابادی‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص میزان ورود مسافران به مشهد در نوروز ۱۴۰۱ اظهار کرد: از ۱۰ اسفند ماه سال گذشته مصادف با عید مبعث که سفر زائران به مشهد آغاز شد تا پایان پنجم فروردین ماه ۶ میلیون و ۳۰۵ هزار و ۵۳۵ نفر ورودی به شهر داشته‌ایم.

او افزود: نخستین پیک بازگشت مسافران از روز جمعه، پنجم فروردین ماه، با حدود ۴۷۰ هزار نفر آغاز شده است. بزرگترین نگرانی ما در بازگشت مسافران تامین وسایل نقلیه عمومی جاده‌ای بود که با پیش‌بینی‌های صورت گرفته، تاکنون مشکلی در این زمینه نداشته‌ایم.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: با پیگیری‌های اداره‌ کل راهداری خراسان رضوی و فرمانداری مشهد حدود ۱۰۰ دستگاه اتوبوس به اتوبوس‌های برون‌شهری اضافه خواهد شد. همچنین تعدادی اتوبوس از استان‌های همجوار و شرکت جوان‌سیر ایثار به ظرفیت اتوبوس‌ پایانه‌های مسافربری مشهد ملحق خواهد شد.

گنابادی‌نژاد بیان کرد: در حال حاضر به مدت ۲ شب است که حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد از ظرفیتی اقامتی رسمی و غیررسمی مشهد خالی شده تا در صورت حضور مسافران در پیک دوم تعطیلات نوروزی مشکلی برای اقامت آن‌ها نداشته باشیم.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.