اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

ثبت ۱۰۱۰ حادثه ترافیکی در ۷ روز نخست سال/ افزایش ۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته

 

ثبت ۱۰۱۰ حادثه ترافیکی در ۷ روز نخست سال/ افزایش ۴۰ درصدی نسبت به سال گذشته

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، مهدی ولی‌پور امروز دوشنبه ۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ گفت: «گزارش طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۱ از روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا روز یکشنبه ۷ فروردین‌ماه، مجموع عملیات امداد و نجات به ۱۸۹۳ مورد در سطح کشور رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد رشد داشت.»

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر میزان حوادث ترافیکی طی هفت روز گذشته را ۱۰۱۰ مورد اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۴۰ درصدی داشته است.

به گفته ولی‌پور، حوادث کوهستانی ۸۸ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۵ درصد کاهش داشت. همچنین طی این مدت ۱۴۶ مورد حوادث جوی گزارش شده است.

وی با اشاره به افزایش ۸۰ درصدی با ثبت ۲۷ مورد حوادث ساحلی، افزود: «تا روز گذشته ۱۸۳۲۸ نفر تحت پوشش امدادرسانی قرار گرفته و ۱۱۷۰ نفر پس از نجات به مناطق امن منتقل شدند. طی این مدت ۸۶۸ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و برای ۴۷۵۰ نفر خدمات سرپایی انجام شد.»

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه برای ۲۸۴۹ نفر اسکان اضطراری در نظر گرفته شده، گفت: «عملیات نجات فنی ۱۸۵ مورد و مصدومان رهاسازی شده در سوانح ترافیکی ۲۳۵ نفر ثبت شد.»

ولی‌پور در پایان گفت: «بیشترین ماموریت امداد و نجات در استان‌ها مربوط به استان خوزستان با ۱۷۲ مورد، اصفهان با ۱۵۴ مورد و مازندران با ۱۵۲ مورد بوده است.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.