اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

وضعیت هواشناسی استان‌ها طی 24 ساعت آینده اعلام شد.

ادامه کاهش ملموس دما و یخبندان‌های شبانه در شرق و شمال شرق کشور

 

ادامه کاهش ملموس دما و یخبندان‌های شبانه در شرق و شمال شرق کشور

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، محمد اصغری معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی امروز یکشنبه هفتم فروردین‌ماه ۱۴۰۱، با بیان اینکه احتمال اختلال تردد با خودرو در استان‌هایی که شرایط جوی نامساعدی دارند، وجود دارد، گفت: «در استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، اردبیل، ارتفاعات استان‌های قزوین و البرز و تهران بارندگی خواهیم داشت. همچنین در ارتفاعات گیلان، مازندران و نوار جنوبی گلستان هم بارندگی خواهیم داشت.»

او در مورد وضعیت هوای فردا گفت: «روز دوشنبه بارش در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و بخش‌های شمالی خراسان رضوی متمرکز می‌شود. میزان سرعت باد به‌ویژه در ساعات بعدازظهر در زنجان، قزوین، مرکزی، قم، همدان، شرق کرمانشاه، اصفهان، شمال فارس، تهران، کرمان و سمنان بارز است. فردا خراسان رضوی و یزد نیز به این شهرها اضافه می‌شوند.»

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه در مناطق بیابانی و خشک وزش باد همراه با خیزش گردوخاک است خاطرنشان کرد: «ادامه کاهش ملموس دما و یخبندان‌های شبانه را تا بامداد سه‌شنبه در شمال شرق و شرق کشور خواهیم داشت.»

اصغری تأکید کرد: «آب‌های خلیج فارس تا ارتفاع موج سه متر، در نواحی فراساحلی متلاطم و آب‌های دریا عمان و دریای خزر تا پس‌فردا در حد هشدار زرد مواج خواهد بود.»

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.