اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد.

اجرای ۱۷۳۰ عملیات امداد و نجات از ابتدای تعطیلات

 

اجرای ۱۷۳۰ عملیات امداد و نجات از ابتدای تعطیلات

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، مهدی ولی‌پور امروز شنبه ۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ گفت: «گزارش طرح ملی امداد و نجات نوروز ۱۴۰۱ از روز چهارشنبه ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۰ تا روز شنبه ۶ فروردین‌ماه، کل عملیات امداد و نجات به ۱۷۳۰ مورد در سطح کشور رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۰ درصد رشد داشت.»

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر میزان حوادث ترافیکی طی هفت روز گذشته را ۹۲۱ مورد اعلام کرد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۳۸ درصدی داشته است.

به گفته ولی‌پور، حوادث کوهستانی ۸۲ مورد بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بدون تغییر بوده است. همچنین طی این مدت ۱۴۳ مورد حوادث جوی گزارش شده است.

او با اشاره به افزایش ۶۹درصدی با ثبت ۲۲ مورد حوادث ساحلی، افزود: «تا پنجم فروردین ۱۶هزار و ۲۷۵ نفر تحت پوشش امدادرسانی قرار گرفته و ۱۰۳۰ نفر پس از نجات به مناطق امن منتقل شدند. طی این مدت ۸۰۳ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و برای ۴۳۵۵ نفر خدمات سرپایی انجام شد.»

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه برای ۲۷۹۷ نفر اسکان اضطراری در نظر گرفته شده، گفت: «عملیات نجات فنی ۱۶۸ مورد و مصدومان رهاسازی‌شده در سوانح ترافیکی ۲۲۰ نفر ثبت شد.»

ولی‌پور در پایان گفت: «بیشترین ماموریت امداد و نجات در استان‌ها مربوط به استان خوزستان با ۱۶۲ مورد، اصفهان با ۱۴۱ مورد و مازندران با ۱۲۹ مورد بوده است.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.