05 فروردین اخبار صنعت گردشگری
رسیدگی حضوری به شکایات مسافران، ساکنان و گردشگران کیش
بهگزارش میراثآریا به نقل از کمیته اطلاعرسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، بازرسان مدیریت نظارت بر خدمات و مراکز گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در قالب تیمهای نظارتی مشکلات مراکز اقامتی، پذیرایی، کلوپهای دریایی، کشتیهای تفریحی و دفاتر خدمات مسافرتی را بررسی میکنند.
همچنین در اماکن گردشگری تک برند از جمله سافاری، پارک دلفین و مجموعه بولینگ به بررسی مستمر ابعاد مختلف ارائه خدمات در این اماکن میپردازند.
یکی از تیمهای نظارتی بررسی شکایات را بر عهده دارد و در صحنه حضور یافته و به صورت حضوری به مشکلات مردم، ساکنان و مسافران نوروزی کیش رسیدگی میکند.
گردشگران و ساکنان کیش میتوانند در صورت بروز هرگونه مشکل و یا شکایتی با شماره ۱۳۳ تماس بگیرند.
Sorry, the comment form is closed at this time.