اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

مجموعه سعدآباد در رتبه چهارم پربازدیدها

 

مجموعه سعدآباد در رتبه چهارم پربازدیدها

به‌گزارش میراث‌آریا به‌ نقل‌ از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در سومین روز نوروز ۱۴۰۱ میزبان ۱۵هزار و ۱۹۱ بازدیدکننده بود که از این تعداد، ۶۲ گردشگر غیرایرانی بودند.

به طور کل ۷۶هزار و ۹۳ بازدید از ۱۳ موزه فعال سعدآباد، انجام شده تا این مجموعه فرهنگی‌تاریخی پس از حافظیه، تخت جمشید و آرامگاه سعدی، بیشترین بازدیدکننده را در کل کشور داشته و سعدآباد را در رتبه چهارم پربازدیدترین اماکن گردشگری کشور قرار دهد.

این مجموعه که به «نگین گردشگری تهران» شهرت دارد، بیشترین فروش اینترنتی بلیت در کشور را داشته است. علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند از اپلیکیشن تاپ و سایت تفریحاتی استفاده کنند.

امسال ۱۳ موزه در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد فعال هستند که عبارتند از موزه ملت، موزه اتومبیل، موزه هنرهای زیبا، موزه آلبوم ها و اسناد سلطنتی، موزه آشپزخانه سلطنتی، موزه استاد فرشچیان، موزه میرعماد، موزه استاد بهزاد، موزه برادران امیدوار، کاخ موزه سبز، موزه ظروف سلطنتی، موزه سلاح‌های دربار و موزه پوشاک.

ضمن اینکه علاوه بر امکان بازدید از موزه ها، صد اجرای محیطی شامل نمایش‌های عروسکی و موسیقی برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته شده است.

تارنمای مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد به نشانی http://sadmu.ir و اینستاگرام مجموعه با شناسه SaadabadPalace برای ارائه اطلاعات بیشتر در دسترس مخاطبان است.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.