اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر:

عزم جدی بر توزیع مکانی سفر داریم.

عزم جدی بر توزیع مکانی سفر داریم

به گزارش میراث آریا به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران صبح امروز چهارشنبه سوم فروردین ماه ۱۴۰۱ از ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های چند روزه ستاد قرار گرفت.

کولیوند پس از بازدید در جلسه ستاد حضور پیدا کرد.

علی اصغر شالبافیان رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در ابتدای این جلسه ضمن ارائه گزارش فعالیت‌های ستاد از ماه‌های گذشته گفت: «ستاد هماهنگی خدمات سفر  از اواخر آبان ماه شروع به کار کرده است و برای اینکه بتوانیم خدمات بهتری را به مسافران ارائه دهیم، فعالیت‌هایمان را  از سطح استان‌ها شروع کردیم.»

او افزود: «تغییر بدنه اجرایی دولت در استان‌ها و شهرستان‌ها و توقف سفر در دو سال گذشته باعث شده بود که این هماهنگی با دشواری همراه باشد. از طرفی به دلیل وجود بیماری کرونا در حین آمادگی نمی‌توانستیم فعالیت‌های خود را انعکاس دهیم.
در این ماه‌ها دستگاه‌های بیست‌وسه‌گانه در شهرستان‌ها فعالیت‌های بسیاری داشتند و باید از همه این ارگان‌ها برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی تشکر کنم.»

شالبافیان افزود: «دغدغه‌ای که مورد تاکید رئیس جمهوری بود، تمهیدات لازم برای کنترل بیماری کرونا بوده است که برای این موضوع با سامانه “ایران من” پیگیر سلامت مسافران بوده‌ایم. رویکرد امسال ما ایجابی بوده و بیشتر مسافران را به مقاصدی که امکان خدمت‌رسانی به آنها وجود داشته است، هدایت کردیم.»

رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ادامه داد: «خوشبختانه یکی از این مقاصد تهران بود. اماکن جدیدی را معرفی کردیم که در گذشته کمتر به آن پرداخته شده بود. شاهد بودیم که آگاهی‌بخشی به مسافران کمک می‌کند تا فقط مقصدشان یک شهر یا استان نباشد و دیگر استان‌ها هم می‌توانند مورد استقبال مسافران نوروزی قرار گیرند.‌»

او ادامه داد: «با اطلاع‌رسانی‌های انجام‌شده توسط ستاد هماهنگی خدمات سفر، شهرهای مکمل مقاصد مسافران نوروزی، مورد استقبال قرار گرفته و این شهرها مسافران بیشتری را به خود دیده‌اند. ما در ستاد هماهنگی خدمات سفر عزم جدی بر توزیع مکانی سفر داریم.»

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.