اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی کرد.

سامانه صدای مسافر، پاسخگوی ۲۴ ساعته

 

سامانه صدای مسافر، پاسخگوی ۲۴ ساعته

به‌گزارش میراث آریا، به‌نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به منظور تسهیل سفرهای نوروزی و اطلاع‌رسانی به مسافران نوروزی، یک سامانه تلفنی با نام «صدای مسافر» برای پاسخگویی به سوالات آن‌ها راه‌اندازی کرده است.

مسافران راه‌آهن می‌توانند برای دریافت راهنمایی در مورد خطوط راه‌آهن، پروتکل‌های بهداشتی مسافرت با قطار، برنامه حرکت قطارها و موقعیت قطارهای در حال سیر، با شماره تلفن ۵۱۴۳ تماس بگیرند. همچنین، این سامانه آماده دریافت تماس‌های مردم برای پیگیری مشکلات مسافران در هر لحظه از سفر یا ثبت درخواست‌های مردمی (انتقاد و پیشنهاد) در مورد قطارها، وضعیت ایستگاه‌های قطار، ماموران قطار، آژانس‌های فروش بلیت و… است.

سامانه صدای مسافر شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به صورت ۲۴ ساعته و در هفت روز هفته آماده پاسخگویی به مسافران است و تا به امروز روزانه حدود ۳ هزار تماس با این مرکز گرفته شده است.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.