اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

با همکاری کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی و پلیس راهور

ورود گردشگردان خارجی با خودروهای شخصی در نوروز تسهیل می‌شود.

 

ورود گردشگردان خارجی با خودروهای شخصی در نوروز تسهیل می‌شود

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، در آستانه فرارسیدن تعطیلات نوروزی و آغاز سفرهای نوروزی جلسه‌ای با حضور سردار تیمور حسینی جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی و محمد حسین صوفی مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی امروز یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد اقدامات لازم با همکاری دو طرف به‌منظور تسهیل ورود گردشگران خارجی با خودروهای شخصی در ایام نوروز تسهیل و موانع موجود که گاهی باعث معطلی گردشگران در مبادی ورودی کشور می‌شد، مرتفع شود.

در این جلسه که معاونان فنی، اجرایی، اجتماعی و بازرسی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، حضور داشتند، اجرای طرح سفیران ایمنی جاده‌ها ویژه ایام نوروز در محورهای مواصلاتی حاشیه دریای خزر، برگزاری دوره‌های آموزش مهارت رانندگی با هدف افزایش سطح فرهنگ رانندگی ایمن، ارائه سرفصل‌های آموزشی پیرامون موضوع خواب آلودگی حین رانندگی و افزایش تعامل و ایجاد کارگروه مشترک در راستای آموزش مهارت‌های عمومی رانندگی به‌منظور کاهش آمار تصادفات جاده‌ای و ایمنی راه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

از دیگر محورهای مورد توافق این جلسه می‌توان به تسهیل در اعطای پلاک خودروهای تاریخی، حضور پررنگ امداد خودرو کانون در اجرای طرح ترافیکی نوروز ۱۴۰۱ در تمام محورهای مواصلاتی کشور، افزایش سطح تعامل و همکاری در خصوص صدور اسناد رانندگی بین‌المللی اشاره کرد.

در این جلسه مدیران حوزه اتومبیل‌رانی، صدور اسناد، حقوقی و دبیر کارگروه شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی ایران نیز حضور داشتند.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.