اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

با هدف معرفی ظرفیت‌های گردشگری خوراک ایران

برنامه مشترک آشپزی ایران و مالزی برگزار شد.

 

برنامه مشترک آشپزی ایران و مالزی برگزار شد

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تجربه مشترک اجرای مراسم آشپزی ایران و مالزی با هدف نشان دادن غنای فرهنگ غذایی ایرانی در حوزه خوراک، با حضور دوتن از چهره‌های مشهور این حوزه شف وان سرآشپز معروف مالزیایی و سرآشپز هتل اسپیناس پالاس صبح امروز یکشنبه ۸ اسفند ماه برگزار شد.

این تعامل فرهنگی مشترک در حاشیه تور آشناسازی گروه مستندساز مالزیایی به منظور شناساندن ظرفیت‌های گردشگری خوراک کشورمان به عنوان یکی از اهداف اصلی سفر گروه به ایران انجام گرفته است.

شف وان سرآشپز مالزیایی امروز در این مراسم تهیه و طبخ چند نوع غذای ایرانی را در کنار کادر آشپزی هتل یادشده تجربه کرد.

شایان ذکر است این نوع تجربه مشترک در قالب هنر آشپزی ایران و مالزی در ادامه سفر گروه مستندساز به استان‌های اصفهان و شیراز نیز ادامه خواهد داشت.

تور آشناسازی ویژه گروه پنج نفره مستندساز مالزیایی که از سوی دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی معاونت گردشگری تدارک دیده شده از روز پنجشنبه ۴ اسفند آغاز شده و تا ۱۹ همین ماه ادامه خواهد داشت.

گفتنی است گروه مذکور تاکنون از ظرفیت‌های گردشگری ورزشی، تجاری، تاریخی و فرهنگی استان‌های تهران و البرز بازدید کرده و این روند در استان‌های اصفهان و فارس نیز تداوم می‌یابد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.