اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

با همکاری معاونت گردشگری

تور آشناسازی برای مالزیایی‌ها در حال برگزاری است.

 

تور آشناسازی برای مالزیایی‌ها در حال برگزاری است

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی معاونت گردشگری همواره برگزاری تورهای آشناسازی از کشورهای هدف را در برنامه خود دارد تا متناسب با موضوعات مختلف فرصت بازدید و آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری کشور فراهم شود.

در راستای تحقق این ماموریت تور آشناسازی ویژه گروه پنج نفره مستندساز مالزیایی تدارک دیده شده است. تیم مذکور از تاریخ ۵ اسفند ماه وارد کشور شده‌اند و تا تاریخ ۱۹ اسفند ماه جاری قرار است از استان‌های تهران، اصفهان و فارس بازدید داشته باشند. طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این گروه از ظرفیت‌های گردشگری کشورمان بازدید می‌کنند و با توجه به غنای بخش گردشگری خوراک و سوغات ایران این دو بخش بسیار مورد تاکید گروه مذکور خواهد بود. علاوه بر این طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشورمان نیز از جمله ورک‌شاپ قالیبافی و پارچه بافی در برنامه تور آشناسازی گفته شده قرار دارد.

همچنین این گروه مستندساز گفته شده با حضور در سطح شهرها با زندگی روزمره مردم کشورمان نیز نظیر بازدید از بازار سنتی تهران آشنا خواهند شد و بازدید از آثار جهانی کشور از جمله کاخ گلستان، تخت جمشید، نقش رستم، پاسارگاد و میدان نقش جهان در برنامه‌های بازید این گروه گنجانده شده است.

لازم به ذکر است مستند ساخته شده در شبکه تلویزیونی آسترو مالزی و چند شبکه دیگر تلویزیونی از جنوب شرق آسیا در ایام ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.