اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

فعالان گردشگری کردستان عراق در ایران/ از ملاقات با مقامات تا توافق‌های گردشگری با ایران، پاکستان و عمان

 

فعالان گردشگری کردستان عراق در ایران/ از ملاقات با مقامات تا توافق‌های گردشگری با ایران، پاکستان و عمان

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از ستاد خبری نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران، این هیئت متشکل از چهار نفر از اتحادیه و انجمن دفاتر خدمات مسافرتی و جامعه هتلداران سلیمانیه عراق بود که در بخش‌های مختلف این صنعت به ویژه توریسم سلامت فعالیت می‌کنند.

سفر هیئت مذکور از روز جمعه ۸ بهمن آغاز شده است.

این هیئت همچنین ضمن بازدید از اماکن مختلف، در نشست‌های تخصصی از جمله نشست توریسم سلامت و B۲B با فعالان حوزه گردشگری شرکت کردند.

هیئت اقلیم کردستان عراق در حاشیه نمایشگاه مذکور، نیز با استاندار کردستان، برخی از نمایندگان شهرستان‌های استان‌های غربی کشور در مجلس، معاون گردشگری و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ملاقات کردند.

فعالان بخش خصوصی گردشگری اقلیم کردستان عراق با حضور در نشست‌های B۲B در سالن کوه نور هتل پارسیان اوین و سالن زمرد هتل هما با فعالان حوزه گردشگری پاکستان و فعالان تخصصی گردشگری سلامت ایران و فعالان گردشگری عمان نیز مذاکره کردند.

این هیئت  پس از حضور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه از غرفه‌های استان‌های کردستان، کرمانشاه، همدان، آذربایجان غربی، مازندران، گیلان، خراسان رضوی و همچنین غرفه‌های دفاتر خدمات مسافرتی ایران، هتل‌ها، ایرلاین‌ها و … بازدید کردند و با برخی از آن‌ها به گفت‌وگو درباره توسعه روابط و همکاری دوجانبه به ویژه ارائه خدمات در حوزه گردشگری سلامت پرداختند.

شرکت در همایش گردشگری سلامت در حاشیه برگزاری نمایشگاه تهران از دیگر برنامه‌های این گروه بود. بازدید از مجموعه اراضی عباس آباد و ساختمان کوشک آن مجموعه، آخرین بخش از سفر هیئت بخش خصوصی اقلیم کردستان عراق بود.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.