اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

همزمان با نمایشگاه گردشگری تهران انجام می‌شود

آغاز به کار باشگاه اعضای کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی

آغاز به کار باشگاه اعضای کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، در این نمایشگاه، خدمات گردشگری، اقامتی و پذیرایی، امداد خودرویی، فعالیت‌های اتومبیل‌رانی، دوره‌های آموزشی، خدمات حوزه صدور اسناد و مدارک بین‌المللی رانندگی و خودرو و… از سوی کانون به بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان معرفی و فعالیت رسمی باشگاه اعضا آغاز خواهد شد.

در غرفه کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی که با مساحت ۲۳۱ متر مربع در سالن ۳۸ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران قرار خواهد داشت، ثبت‌نام باشگاه اعضای کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی برای نخستین بار انجام خواهد شد.

همچنین در این نمایشگاه کارت‌های اشتراک سطوح الماس‌پلاس، طلایی‌پلاس، نقره‌ای پلاس و برنزی‌پلاس امداد خودرو کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی با ۲۵ درصد تخفیف برای متقاضیان صادر می‌شود. علاوه بر این به ثبت نام‌کنندگان در باشگاه اعضا، کارت هدیه برای استفاده از خدمات ویژه امدادی شامل اعزام امدادگر، اتصال باطری، تعویض لاستیک، سوخت‌رسانی، حمل خودرو در شهر و یا جاده به صورت رایگان صادر خواهد شد.

معرفی قابلیت‌های جدید نرم‌افزار امداد خودرو کانون جهان گردی و اتومبیل‌رانی از جمله اطلاع‌رسانی لحظه‌ای مراحل گردش کار به امدادخواه، امکان نمایش محل‌های پمپ بنزین و امکان ثبت نظرها به صورت مستقیم، از فعالیت‌های غرفه کانون در این نمایشگاه خواهد بود.

ارائه ۱۰ درصد تخفیف در صدور گواهی‌نامه‌های رانندگی بین‌المللی با اعتبار یک سال از جمله مزایای عضویت در این باشگاه است. همچنین بازدیدکنندگان از غرفه کانون با به همراه داشتن اصل گواهی‌نامه رانندگی ملی، اصل یا تصویر گذرنامه و یک قطعه عکس سه در چهار می‌توانند با برخورداری از ۵۰ درصد تخفیف گواهی‌نامه رانندگی بین‌المللی خود را در کمتر از ۱۵ دقیقه دریافت کنند.

در همین راستا و به‌منظور تکریم اعضا و مخاطبان، دارندگان این کارت‌های عضویت می‌توانند از خدمات دوره آموزشی افزایش دانش و مهارت عمومی رانندگی که با همکاری حوزه اتومبیل‌رانی و واحد آموزش کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی برگزار می‌شود با ۱۰۰ درصد تخفیف و به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

نمایش خودروهای سافاری و آفرود، کمپرها و کاروان‌ها، وسیله‌های نقلیه تاریخی و کلاسیک، رژه خودروهای تاریخی در فضای باز نمایشگاه، معرفی پرتال جامع گردشگری کشور و… برنامه‌های جنبی غرفه کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی خواهد بود.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.