اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

اُمیکرون الزامات بهداشتی فیتور ۲۰۲۲ را تشدید کرد.

 

اُمیکرون الزامات بهداشتی فیتور ۲۰۲۲ را تشدید کرد

به‌گزارش میراث‌‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، با تصمیم نهاد دولتی مبارزه با کرونا در اسپانیا به منظور اطمینان بیشتر از سلامت شرکت‌کنندگان و مهار نوع جدید ویروس کرونا موسوم به اُمیکرون، دستورالعمل‌های تازه‌ای اعلام شده است.

این دستورالعمل در نامه‌ای رسمی به تمامی شرکت کنندگان در سراسر کشورها از جمله کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به عنوان مجری غرفه ایران در نمایشگاه بین‌المللی فیتور ۲۰۲۲ ارسال شده است.

در متن نامه آمده است:

«همان‌طور که ما برای FITUR ۲۰۲۲ در ژانویه آینده آماده می‌شویم، به اطلاع می‌رسانیم که الزامات زیر به پروتکل‌های بهداشتی اضافه شده است و همه افرادی که در نمایشگاه حضور دارند موظف به اجرای آن هستند، برای شهروندان اتحادیه اروپا داشتن گواهی واکسیناسیون الزامی است، برای اتباع کشورهای ثالث شرایط فعلی اسپانیا برای ورود به این کشور ارائه کد QR سلامت سفر است.

همچنین از شرکت‌کنندگانی که قادر به ارائه این گواهی‌ها نیستند، خواسته می‌شود که نتیجه آزمایش آنتی ژن منفی را ارائه دهند.

این نمایشگاه در اسپانیا برگزار می‌شود، کشوری با واکسیناسیون بالای ۸۰ درصد جمعیت و این پروتکل جدید مکمل اقدامات و الزاماتی که قبلاً اعلام شده بود، است.»

نمایشگاه فیتور از ۲۹ دی‌ماه تا ۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ برابر با ۱۹ تا ۲۳ ژانویه ۲۰۲۲ در مرکز نمایشگاه‌های شهر مادرید برگزار خواهد شد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.