اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

حضور رسمی مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در اجلاس فیا

 

حضور رسمی مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در اجلاس فیا

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران، اجلاس مجمع عمومی سالانه فیا ۲۰۲۱ که امسال از روز دوشنبه ۲۲ آذر ماه ۱۴۰۰ در شهر پاریس پایتخت کشور فرانسه و مقر فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی آغاز شده است به مدت پنج روز ادامه دارد.

محمد‌حسین صوفی مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی که با دعوت رسمی ژان تاد رئیس فیا به پاریس سفر کرده است، به‌عنوان یکی از اعضای جدید این شورای جهانی در اجلاس فیا حضور دارد.

دیدار و گفت‌و‌گو با رئیس فدراسیون بین‌المللی اتومبیلرانی (FIA)، دیدار با رئیس کلوپ اتومبیل‌رانی و جهان‌گردی امارات، نشست با رئیس کلوپ اتومبیل‌رانی و جهان‌گردی عربستان و دیدار با رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی جمهوری اسلامی ایران با رویکرد آغاز و تقویت همکاری‌های مشترک از جمله برنامه‌های صوفی در روز نخست برگزاری این اجلاس بود.

همچنین دیدار و گفت‌وگو با رؤسای کلوپ‌های دیگر کشورها به ویژه همسایه‌های ایران، از دیگر برنامه‌های سفر صوفی است.

حضور در جلسات مجمع عمومی فیا به لحاظ تصویب برنامه‌های این ارگان، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر و یکی از بهترین فرصت‏‌های توسعه روابط کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی در سطح بین‌‏الملل به شمار می‌رود.

مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی همچنین در سفر خود به پاریس با متقاضیان تأسیس دفاتر اطلاع‌رسانی گردشگری ایران در خارج از کشور دیدار و تبادل نظر خواهد داشت.

پیگیری اجرای طرح‏ صدور کارنه‌دوپاساژ الکترونیکی که به تدریج در سطح جهان عملیاتی شده و قرار است در ماه‏‌های آینده تمامی ‏کلوپ‌ها فقط از طریق آن اقدام به صدور ‏کارنه برای متقاضیان کنند، از جمله محورهای مهم جلسات خواهد بود.

این اجلاس فرصت مغتنمی فراهم می‌کند تا مدیران کلوپ‌ها و کانون‌های اتومبیل‌رانی و جهان‌گردی سراسر جهان علاوه بر شرکت در برنامه‌های تنظیم شده، با مدیران فیا و همتایان خود ملاقات و برای همکاری‌های مشترک و تعامل بیشتر رایزنی و مذاکره کنند.

مجمع عمومی سالانه فیا، مجمع عمومی فوق‌العاده منطقه یک فیا، جلسه عمومی سالیانه بنیاد فیا و مجمع عمومی اتحادیه بین‌‏المللی جهان‌گردی، انجمن مزایای عضویت، انجمن خدمات سفر و انتخابات رئیس فیا از جمله مهم‌ترین رویدادهای پیش‌‏بینی شده در این دوره از اجلاس است.

همچنین در طول ایام برگزاری اجلاس، شورای گمرکی فیا نیز تشکیل خواهد شد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.