اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

به صورت روزانه در نمایشگاه اکسپو دبی انجام می‌شود

برگزاری تور پاویون‌گردی ایران توسط راهنمایان گردشگری

 

برگزاری تور پاویون‌گردی ایران توسط راهنمایان گردشگری

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، نمایشگاه اکسپو دبی از مهرماه سال جاری آغاز شده و تا فروردین ماه سال آینده در شهر دبی کشور امارات ادامه دارد.

از ابتدای برگزاری این رویداد اعزام راهنمایان تخصصی برای حضور در این نمایشگاه به ابتکار معاونت گردشگری انجام شده است.

بنا بر این اقدام راهنمایان تاکنون در قالب دو گروه به این رویداد اعزام شده‌اند تا هدایت و آگاه‌سازی بازدیدکنندگان غرفه جمهوری اسلامی ایران از جاذبه‌ها و ظرفیت‌های متعدد کشور در ابعاد گوناگون را به صورت هدفمند انجام دهند.

هم‌اکنون به صورت روزانه راهنمایان گردشگری تورهای پاویون‌گردی جمهوری اسلامی ایران را به صورت متناوب در طول روز برگزار می‌کنند و با معرفی شاخه‌های متنوع صنعت گردشگری کشور از جمله گردشگری خوراک، طبیعت‌گردی، دریایی، سلامت و غیره نگاه بازدیدکنندگان را به سوی حوزه گردشگری و نیز سایر ظرفیت‌های کلان کشور جذب می‌کنند.

طبق گزارش دریافتی از راهنمایان، این اقدام تاکنون با استقبال بسیار خوبی از سوی بازدیدکنندگان مواجه شده است و توانسته با ایجاد فرصت بهینه در مدیریت زمان بازدیدکنندگان، بیشترین بازدهی را در راستای اطلاع‌رسانی به‌وجود آورد.

در تورهای پاویون‌گردی ایران افراد متعددی از مقامات، اساتید، افراد علاقه‌مند، ذینفعان بخش خصوصی گردشگری، دانش‌آموزان و دانشجویان از کشورهای مختف حضور یافته‌اند و با انتشار یافته‌های خود به‌ویژه در شبکه‌های اجتماعی سبب افزایش آمار بازدیدکنندگان از غرفه کشورمان شده‌اند.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته پس از پایان مدت زمان حضور حدود ۱۰ روزه راهنمایان در نمایشگاه اکسپو دبی، گروه جدیدی از راهنمایان متخصص برای فعالیت و معرفی داشته‌های متنوع و متعدد کشورمان به این رویداد مهم بین‌المللی اعزام خواهند شد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.