07 فروردین اخبار صنعت گردشگری
در بازدید معاون ستاد اقامه نماز کشور از سازمان راهداری و حملونقل جادهای مطرح شد:
امکان انعکاس نظرات مسافران برای مساجد بینراهی فراهم است.
پیرو درج رمزینه پاسخ سریع (QR CODE) بر روی بلیتها اعم از فیزیکی و اینترنتی، داخل اتوبوسها و در دفاتر شرکتهای حملونقل جادهای، مسافران میتوانند نقطهنظرات و شکایات خود در مورد نمازخانهها را انعکاس دهند.
به گزارش میراث آریا، سیدعلی مهدیان، معاون برنامهریزی، نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز کشور بهمنظور بررسی روند خدمترسانی به مسافران و زائران و تأمین شرایط اقامه نماز در سفرهای بینشهری از قرارگاه مرکزی طرح نوروزی حمل و نقل جادهای بازدید کرد.
او در این نشست از تمهیدات پیشبینیشده توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای برای خدمترسانی به هموطنان قدردانی کرد و مجموعه اقدامات جهادی و شبانهروزی این سازمان و فعالان حوزه راهداری و حملونقل جادهای در سراسر کشور را شایسته تقدیر عنوان کرد.
در این نشست که معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جادهای و اعضای قرارگاه نیز حضور داشتند، ضمن پایش و بررسی تصاویر دریافتی از سامانههای مرکز مدیریت راههای کشور، نحوه خدمترسانی به مسافران و کاربران جادهای مورد بررسی قرار گرفت. همچنین، گزارشی از روند نظارت بر نمازخانههای بین راهی و مجتمعهای خدماتی – رفاهی و تجهیزات و امکانات این اماکن ارائه شد.
در ادامه این نشست همچنین شیوه نظارت بر بخش حمل و نقل مسافر و توقف ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر جادهای برای اقامه فریضه نماز در زمان سفر بررسی و ارزیابی شد.
به گفته حجتالاسلام والمسلمین ناصری، رئیس ستاد اقامه نماز سازمان راهداری، پیرو درج رمزینه پاسخ سریع (QR CODE) بر روی بلیتها اعم از فیزیکی و اینترنتی، داخل اتوبوسها و در دفاتر شرکتهای حملونقل جادهای، مسافران میتوانند نقطهنظرات و شکایات خود در مورد نمازخانهها را انعکاس دهند.
در ۱۱۰۰ مجتمع خدماتی رفاهی و ۴۰ نمازخانه احداث شده توسط سازمان راهداری و حملونقل جادهای در راههای کشور امکانات اقامه نماز برای مسافران فراهم شده است.
همچنین در ایام طرح نوروزی امکان اسکان اضطراری، اقامت و اقامه فریضه نماز مسافران در راهدارخانههای سراسر کشور مهیا شده است.
Sorry, the comment form is closed at this time.