اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

فراخوان شرکت در نمایشگاه فیتور ۲۰۲۲ منتشر شد.

فراخوان شرکت در نمایشگاه فیتور 2022 منتشر شد

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، این دوره از نمایشگاه فیتور قرار است همانند دوره‌های پیشین، همزمان با نخستین ماه سال آینده میلادی در محل دائمی برپایی نمایشگاه‌های FIERA DE MADRID در کشور اسپانیا برگزار شود.

کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی، امسال نیز مأموریت دارد تا به‌عنوان نماینده وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، زمینه مناسب برای حضور فعالان و نقش‌آفرینان صنعت گردشگری ایران و معرفی بیش از پیش ظرفیت‌ها و جاذبه‌های بی‌شمار کشورمان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور (FITUR) را فراهم کند.

بخش خصوصی، عمومی، دست‌اندرکاران صنعت گردشگری شامل دفاتر خدمات مسافرتی، هتل‌ها، شرکت‌های هواپیمایی و سایر صنوف مرتبط می‌توانند از  ۳ آذر ماه ۱۴۰۰ به مدت ۱۳ روز  به وب سایت نمایشگاه‌های کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی به نشانی www.persiavisit.ir مراجعه و با تکمیل فرم‌های بارگذاری شد، ثبت نام و درخواست خود را ارسال کنند.

همچنین شماره‌های ۶۱۹۳۴۳۳۷-۰۲۱ و ۶۱۹۳۴۳۲۳-۰۲۱ به‌منظور ارائه اطلاعات و آگاهی بیشتر متقاضیان در دسترس قرار دارد.

نمایشگاه بین‌المللی گردشگری فیتور اسپانیا از ۲۹ دی تا ۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ مصادف با ۱۹ تا ۲۳ ژانویه ۲۰۲۲ در مرکز نمایشگاه‌های شهر مادرید برگزار خواهد شد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.