28 اسفند اخبار صنعت گردشگری
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر:
استفاده از ظرفیت نظارتی تمامی دستگاههای عضو برای تحقق سفری ایمن/ رسیدگی به شکایتهای نوروز تا پایان فروردین/ مردم از طریق سامانه جانا از نرخها مطلع شوند .
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با اشاره به اینکه از ظرفیت نظارتی تمامی دستگاههای عضو بهمنظور تحقق سفری ایمن و رضایتمند برای مردم استفاده خواهیم کرد، گفت: نرخهای مورد تایید وزارت میراث فرهنگی در سامانه جانا برای مردم قابل رویت است.
به گزارش خبرنگار میراثآریا، نشست ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور علی اصغر شالبافیان رئیس ستاد و معاون گردشگری، مریم جلالی معاون صنایعدستی و هنرهای سنتی، عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و نمایندگان ۲۷ دستگاه اجرایی و روسای استانی ستاد استانداران همچنین ائمه جمعه صبح امروز دوشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ در سالن خلیج فارس معاونت گردشگری برگزار شد.
علی اصغر شالبافیان با بیان اینکه شکایتهای مربوط به نوروز تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ رسیدگی میشود، افزود: گشتهای نامحسوس نیز بهمنظور نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری برقرار هستند.
او نظارت هزینهها را از دیگر دغدغههای مهم عنوان کرد و ادامه داد: افزایش نرخ سالانه مراکز اقامتی را منوط به اعلام بهرهبردار در سامانه جانا کردهایم. قیمت مورد تایید وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سامانه برای مردم قابل مشاهده است.
معاون گردشگری کشور با بیان اینکه اکثر تخلفات از سامانههای رزرواسیون انجام میشود، ادامه داد: به سامانه های رزرواسیون اعلام کردهایم که مبنای رسیدگی به پروندههای شکایت قیمتهای اعلام شده در سامانه است.
رئیس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر تصریح کرد: از ظرفیت نظارتی تمامی دستگاههای عضو بهمنظور تحقق سفری ایمن و رضایتمند برای مردم استفاده خواهیم کرد.
او با اشاره به همکاری با وزارت نفت بهمنظور رفع مشکلات مربوط به سوخت در استانهای جنوبی، اظهار کرد: در چند سال اخیر چهار استان جنوبی درگیر مسائل مربوط به سوخت بودند که امسال با همکاری وزارت نفت و شرکت پالایش و پخش فرآوردههای نفتی تا حد زیادی این مشکلات برطرف شده است.
Sorry, the comment form is closed at this time.