اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

با حکم مهندس ضرغامی

محمدحسین صوفی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی شد.

 

محمدحسین صوفی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل کانون جهان‌گردی و اتومبیل‌رانی شد

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، در حکم وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آمده است:

«جناب آقای محمد حسین صوفی
به استناد ماده (۱۷) اساسنامه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران و مصوبه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده مورخ ۱۴۰۰/۷/۲۷ نظر به تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان مدیر عامل کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.
تسهیل روند گردشگری، فراهم آوردن زمینه‌های لازم جهت آسایش و تامین حوایج و تسهیل مسافرت صاحبان وسائط نقلیه ایرانی به خارج از کشور و جهانگردان سایر کشورها که با وسائط نقلیه خود به کشور سفر میکنند یا قصد عبور از مرزهای ایران را دارند، معرفی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی کشور و توسعه و تعمیق فرهنگ گردشگری، اتومبیلرانی و ایمنی سفر با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فناوری اطلاعات در سیستم‌های مدیریت و بهره‌برداری، تسهیل ارائه خدمات بیمه‌ای مالی و اعتباری فراهم نمودن زمینه جذب اعضاء به‌منظور برخورداری آنان از خدمات گردشگری فرهنگی، هنری ورزشی و اعتباری، از اهم شاخص‌هایی است که انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی دقیق و سازماندهی مناسب در چارچوب وظایف و ماموریت‌های کانون مطابق با اساسنامه با همکاری سایر حوزه‌های ذیربط وزارتخانه جهت تحقق اهداف کانون و توسعه گردشگری کشور اهتمام لازم به عمل آید.
توفیق روزافزونتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

صوفی دارای کارشناسی ارشد مدیریت برنامه‌ریزی، لیسانس علوم تربیتی با گرایش مدیریت آموزشی مدرک DBA و مدیریت عالی کسب و کار از وزارت علوم است. همچنین عضو یت در هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما و تدریس در دانشگاه آزاد اسلامی واحد، علوم تحقیقات، تهران شمال و همدان را در کارنامه دارد.

او پیش از این به‌عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیریت‌ میراث‌فرهنگی و آثار تاریخی و مدیریت جهانگردی در این  اداره کل را برعهده داشت.

عضویت در هیئت مدیره غار علیصدر،  مسئولیت برگزاری نمایشگاه‌های متعدد ایرانگردی ‌وجهانگردی، شرکت در نمایشگاه‌‌های متعدد جهانگردی در ایران و ‌سایر کشورها و عضویت در هیئت مدیره سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران از دیگر سوابق اوست.

همچنین از دیگر سوابق صوفی می‌توان به  دبیر شورای نظارت بر صدا و سیما، معاونت رئیس سازمان صدا و سیما در امور صدا و مدیر رادیوهای جمهوری اسلامی، معاونت برنامه ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما، مشاور رئیس سازمان صدا و سیما و رئیس مرکز موسیقی و سرود، مدیر شبکه ۲ سیما، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، عضو هیئت مدیره سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عضو هیئت مدیره موسسه تصویر شهر و مشاور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.