05 مهر اخبار صنعت گردشگری
مدیرکل دفتر گردشگری داخلی عنوان کرد.
اصفهان دومین برند نمایشگاههای گردشگری کشور است.
مدیرکل دفتر گردشگری داخلی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی از اصفهان بهعنوان دومین برند نمایشگاههای گردشگری کشور یادکرد.
بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان اصفهان، شامگاه روز گذشته ۴ مهرماه و پس از آغاز به کار رسمی سیزدهمین نمایشگاه بینالمللی گردشگری و صنایعدستی اصفهان، سید مصطفی فاطمی مدیرکل دفتر گردشگری داخلی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی از غرفههای گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته و همچنین غرفههای هنرمندان و عرضهکنندگان صنایعدستی اصیل ایرانی بازدید کرد.
در این بازدید که با حضور حمیدرضا محققیان سرپرست ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان، نادر آخوندی مدیرکل دفتر امور شهری استانداری و تنی چند از مسئولان استان همراه بود، فاطمی گفت: بیتردید نمایشگاه بینالمللی گردشگری اصفهان پس از سالها برگزاری که همهساله با پاسداشت روز جهان گردشگری و هفته گردشگری عجین شده است، پس از نمایشگاه تهران به دومین برند نمایشگاههای گردشگری کشور تبدیلشده است.
مدیرکل دفتر گردشگری داخلی ادامه داد: امروز در اصفهان شاهدیم که بدنه کارشناسی در حوزه گردشگری، همچنین نهادهای مشارکتکننده درزمینهٔ توسعه گردشگری و همچنین بخش خصوصی در حوزه گردشگری بسیار قویتر از بسیاری استانهای دیگر هستند، لذا به نظر میرسد بهمنظور توسعه زیرساختهای گردشگری در استان باید گامهای بیشتری برداشت.
او افزود: معتقدم اصفهان دروازه ورود گردشگران به مرکز و جنوب ایران است، لذا باید میان بدنه کارشناسی، بخشهای دولتی ذی مدخل و همچنین فعالان بخش خصوصی در حوزه گردشگری همگرایی بیشتری ایجاد شود زیرا توان بالقوه فراوان اصفهان بهویژه وجود بیش از ۱۸ اثر ملموس و ناملموس استان که در فهرست میراث جهانی به ثبت رسیده این استان را قادر میسازد که به قطب اصلی گردشگری کشور تبدیل شود.
Sorry, the comment form is closed at this time.