اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

زمان ثبت‌نام در آزمون جامع دوره‌های آموزشی گردشگری اعلام شد.

زمان ثبت‌نام در آزمون جامع دوره‌های آموزشی گردشگری اعلام شد

وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زمان ثبت‌نام داوطلبان برای شرکت در آزمون جامع دوره‌های آموزشی گردشگری را از روز دوشنبه 26 تیرماه جاری اعلام کرد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ثبت‌نام داوطلبان جهت شرکت در آزمون جامع دوره‌های آموزشی گردشگری از روز دوشنبه مورخ 26 تیرماه 1402 لغایت چهارشنبه مورخ 4 مردادماه 1402 از طریق سامانه مربوطه به آدرس edutourism.mcth.ir  امکان‌پذیر بوده و متقاضیان می‌توانند نسبت به انجام همه فرایندهای مربوط به آزمون از طریق این سامانه اقدام کنند.

آزمون جامع دوره‏‌های کوتاه‌مدت آموزشی گردشگری هر ساله توسط دفتر مطالعات، آموزش و برنامه‌ریزی گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در دو نوبت بصورت سراسری در مراکز استان‌ها برگزار می‌شود.

نوبت اول این آزمون در سال جاری در روز جمعه مورخ 27 مرداد ماه 1402 به تفکیک در هفت عنوان دوره و در دو نوبت، به طور همزمان و در ساعات تعیین شده در استان­‌های دارای متقاضی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

عناوین دوره‌ها عبارت هستند از مدیریت عمومی تأسیسات گردشگری (نوبت اول)، دوره راهنمایان ایران‌گردی و جهان‌گردی (نوبت اول)، دوره راهنمایان طبیعت‌گردی (نوبت اول)، دوره راهنمایان زمین‌گردشگری (نوبت اول)، دوره مدیریت فنی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری (نوبت دوم)، دوره کارشناس ارزیابی طرح تطبیق ضوابط تأسیسات گردشگری (نوبت دوم) و دوره مدیر فنی طرح تطبیق ضوابط تأسیسات گردشگری (نوبت دوم).

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.