اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

سازمان جهانی گردشگری دوره آموزشی برابری جنسیتی‌ برگزار می‌کند.

سازمان جهانی گردشگری دوره آموزشی برابری جنسیتی‌ برگزار می‌کند

به‌گزارش میراث آریا، این دوره که از طریق پورتال atingi.org در دسترس است، بخشی از پروژه پیشگام «سنتر استیج» است که توانمندسازی زنان را در مرکز توسعه گردشگری قرار می‌دهد. این دوره که هدف اصلی‌اش ادارات ملی گردشگری، مشاغل گردشگری، دانشجویان گردشگری و سازمان‌های جامعه مدنی هستند، سعی دارد بر اهمیت برابری جنسیتی، چرایی اهمیت توانمندسازی زنان و اقداماتی که می‌توان برای پیشبرد تلاش‌ها در راستای تنوع‌بخشی و شمول (زنان) در این بخش، تمرکز داشته باشد.

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری گفت: آموزش برای بازنگری در آینده گردشگری، امری کلیدی است و اگرچه تعداد زیادی از زنان در حوزه گردشگری مشغول به کار هستند، اما هنوز هم با برابری فاصله زیادی داریم. ما از همه شرکت‌ها و سازمان‌های گردشگری می‌خواهیم که از این دوره رایگان برای آموزش کارکنان خود استفاده کنند و به ما کمک کنند تا اطمینان حاصل کنیم که گردشگری همچنان در خط مقدم تلاش‌ در راستای رسیدن به برابری جنسیتی قرار دارد.

این دوره آموزشی را می‌توان در هر زمانی به صورت رایگان به زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، عربی، فرانسوی و روسی در وبسایت atingi.org  گذراند. برای کاربران پس از اتمام موفقیت‌آمیز دوره، گواهی صادر می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید با centrestage@unwto.org تماس بگیرید.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.