اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

با حضور قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی

معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیرکل وزارتی و امور بین‌الملل معارفه شدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع و مدیرکل وزارتی و امور بین‌الملل معارفه شدند

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، در این مراسم که عصر امروز سه‌شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ با حضور علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی در محل سالن فجر این وزارتخانه برگزار شد، از تلاش‌های سعید اوحدی معاون سابق توسعه مدیریت و منابع تجلیل به عمل آمد و علی طلوعی به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع (که پیش از این مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین الملل بود) و حسین ساری به‌عنوان مدیرکل حوزه وزارتی و بین‌الملل وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی معرفی شدند.

قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در این نشست در سخنانی گفت: جلسه امروز یکی از جلسات سختی است که من در آن شرکت کردم چرا که شاهد تکریم و تودیع آقای اوحدی هستیم. البته بر حسب ظاهر این جلسه اسمش تودیع معاون سابق توسعه مدیریت و منابع است اما در حقیقت قدردانی از زحمات آقای اوحدی است.

علی دارابی افزود: آقای اوحدی در مسئولیت‌هایی که از ابتدای انقلاب داشته همواره موفق بوده و در سنگرهای مختلف منشا اثر بوده است. در این وزارتخانه نیز اقدامات مهمی انجام داده و همواره تاثیرگذار بوده است. صمیمانه از تلاش‌های آقای اوحدی سپاسگزاری می‌کنیم و با توجه به انتصاب ایشان به‌عنوان مشاور وزیر از تجربیات و مساعدت‌های این برادر عزیز همچنان بهره‌مند خواهیم بود.

او گفت: به برادر عزیزم آقای طلوعی هم خیرمقدم می‌گویم. آقای طلوعی نیز از سابقه بسیار خوبی برخوردار است و در مسئولیت‌هایی که در حوزه‌های گوناگون داشته منشا خیر و اثر بوده است. آقای طلوعی از خانواده معظم شهداست. برادر ایشان شهید شده و مرحوم پدرشان نیز از جانبازان انقلاب اسلامی بودند. باید شکر خدا را برای داشتن مدیران دست‌پاک، جهادی و پرتلاش در این وزارتخانه به جای آوریم.

قائم مقام وزیر میراث‌فرهنگی ادامه داد: معاونت توسعه مدیریت و منایع شاه راه حیاتی هر دستگاه و وزارتخانه است. اینجا جای بسیار مهمی است و کارها باید با سرعت بیشتر از قبل و با اقدامات نوآورانه دنبال شود.

دارابی به انتصاب حسین ساری به‌عنوان مدیرکل حوزه وزارتی و بین‌الملل وزارتخانه نیز اشاره و اظهار کرد: آقای ساری نیز یکی از مدیران خوش‌نام و از افراد جهادی و انقلابی است و در همین مدت در صندوق احیا که مسئولیت داشته اقدامات بسیار مفیدی انجام داده است. حوزه وزارتی نقش بسیار مهمی دارد و وظیفه هماهنگی و پیگیری سیاست‌ها و برنامه‌های وزارتخانه را دارد.

سرمگوی خلقت خدمت به خلق است

سعید اوحدی معاون سابق توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی نیز در این نشست گفت: سرمگوی عالم خلقت همین خدمت به مردم و خلق خداست و اصل و اساس وجودیت انسان این است که به مردم خدمت کند و باز در این میان بهترین انسان‌ها کسانی هستند که در خدمت به مردم سبقت می‌گیرند.

او افزود: خدمت در این نظام اما بسیار متفاوت است چرا که این نظام حاصل خون شهداست.

علی طلوعی مدیرکل سابق حوزه وزارتی و بین‌الملل و معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی نیز گفت: از حسن اعتماد مهندس ضرغامی برای اعطای این مسئولیت تشکر می‌کنم و امید دارم که بتوانم تمام سعی خود را برای انجام خدمت به همکاران عزیز به کار گیرم.  تمام این رفت و آمدها باید خروجی‌شان این باشد که بتوانیم تاثیرگذار باشیم و در آینده از ما به نیکی یاد شود.

نجابت ممتازترین ویژگی کارکنان وزارت میراث‌فرهنگی است

حسین ساری مدیرکل حوزه وزارتی و امور بین‌الملل وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز در این نشست اظهار کرد: این امید را دارم تا در این مسئولیت بتوانم به همکاران و کارکنان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به بهترین نحو خدمت کنم چرا که این وزارتخانه انصافا همکاران نجیبی دارد.

او خاطرنشان کرد: اعتقاد من این است که نجابت ممتازترین ویژگی کارکنان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است و این یک ویژگی ارزشمند و مغتنم است که باید قدردان آن باشیم.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.