اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

گردشگری زمستانی چین تا سال ۲۰۲۵ بیش از ۵۲۰ میلیون گردشگر جذب خواهد کرد.

گردشگری زمستانی چین تا سال 2025 بیش از 520 میلیون گردشگر جذب خواهد کرد

به‌گزارش میراث‌آریا، داده‌های برآورد شده توسط آکادمی گردشگری چین در گزارش سالانه خود در مورد توسعه گردشگری یخ و برف چین منتشر شده است. بر اساس این گزارش، چین در طول فصل یخ و برف ۲۰۲۱-۲۰۲۲، شاهد ۳۴۴ میلیون گردشگر در این بخش بود که ۴۷۴ میلیارد یوان را به خود اختصاص داد و این بخش در حال حاضر در حال رشد مثبت است.

به گفته دای بین، رئیس آکادمی گردشگری چین، به لطف بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن، نوآوری‌ها در سیاست‌گذاری، و ترویج دولت‌ها در همه سطوح، گردشگری یخ و برف نشاط را به آداب و رسوم سنتی مردم در سراسر کشور تزریق کرده و گزینه‌های گردشگری و سناریوهای مصرف این بخش را بسیار متنوع‌تر کرده است.

از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۲۲، چین حدود ۲,۸۸ تریلیون یوان در پروژه‌های زیرساختی خود برای گردشگری یخ و برف سرمایه‌گذاری کرده است. تا پایان سال ۲۰۲۲، نزدیک به ۹ هزار شرکت مرتبط در بخش یخ و برف ثبت نام کرده‌اند. بر اساس این گزارش، تنها در سال ۲۰۲۲، ۱۴۶۰ شرکت جدید به این فهرست اضافه شده است که نسبت به سال قبل ۲۰.۱ درصد افزایش داشته است.

با ادامه آزاد شدن پتانسیل‌های مصرف بازار داخلی و بهبود گردشگری یخ و برف در مسافت‌های طولانی، انتظار می‌رود تعداد گردشگران تفریحی یخ و برف چین در فصل یخ و برف ۲۰۲۲-۲۰۲۳ از مرز ۳۰۰ میلیون نفر فراتر رود. بر اساس این آمار، همچنین پیش‌بینی شده است این رقم برای زمستان ۲۰۲۵ چین به ۵۲ میلیون گردشگر برسد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.