اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان:

نحوه ارائه خدمات‌ به گردشگران در دفاتر مسافرتی اصفهان سامان‌دهی می‌شود.

نحوه ارائه خدمات‌ به گردشگران در دفاتر مسافرتی اصفهان سامان‌دهی می‌شود

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، علیرضا ایزدی امروز ۱۳ دی‌ماه سال ۱۴۰۱، در حاشیه دیدار با اعضای جامعه صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان، با اعلام این مطلب گفت: بی‌تردید صنعت گردشگری یکی از به‌روزترین فعالیت‌های بشر در سده بیست و یکم در دو بعد اقتصادی و فرهنگی به شمار می‌رود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان ادامه داد: فعالیت خدمات‌رسانی در دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا فعالان گردشگری در این حوزه در صف مقدم خدمات‌رسانی به گردشگران قرار دارند.

او افزود: تلاش داریم تا برای سامان‌دهی خدمات‌رسانی به گردشگران در حوزه دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری گام‌های بزرگی برداریم، روی همین اصل به سمت سامان‌دهی قراردادهای فی‌مابین دفاتر و گردشگران حرکت کرده‌ایم.

ایزدی تصریح کرد: با تفویض اختیاری که در این زمینه از سوی وزارتخانه به ادارات کل استانی صادرشده، از طریق معاونت گردشگری اداره‌کل در حال برنامه‌ریزی در زمینهٔ تنظیم مقررات انضباطی دفاتر و تعریف جرائم در این زمینه و چگونگی برخورد با تخلفات صورت گرفته در قالب کمیته رسیدگی به شکایات گردشگران هستیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان تأکید کرد: از این پس پیش‌نویس قراردادهای سفر میان دفاتر و گردشگران با نظارت اداره‌کل استان و با در نظر گرفتن صرفه و صلاح دفاتر و گردشگران در داخل استان تدوین و تلاش می‌کنیم تا به‌منظور ایجاد رقابت سالم میان دفاتر، نرخ‌گذاری تورها به‌صورت آزاد و رقابتی انجام شود. روی همین اصل با برنامه‌ریزی‌های علمی و متقن تلاش می‌کنیم نرخ تورها به‌صورت توافقی میان دفاتر و گردشگر تعیین‌شده و معاونت گردشگری اداره‌کل نظارت مستقیم بر روی عملکرد دفاتر در این زمینه خواهد داشت.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.