اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

معاون رئیس‌جمهوری:

مقدمات سرمایه‌گذاری گردشگری در دریاچه نئور فراهم می‌شود.

مقدمات سرمایه‌گذاری گردشگری در دریاچه نئور فراهم می‌شود

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از فارس، علی سلاجقه عصر جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ در نشست با استاندار اردبیل اظهار کرد: همه تالاب‌ها زیرمجموعه حفاظت محیط زیست است و برای سرمایه‌گذاری گردشگری در دریاچه نئور با رعایت ضوابط زیست محیطی، هیچ مشکلی نداریم.

او افزود: شعار محیط زیست امسال هم، محیط زیست مردم‌پایه، هوشمندانه و فناورانه بوده و در همین راستا زمینه سرمایه‌گذاری‌های گردشگری در تالاب‌ها به نفع مردم تسهیل می‌شود.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: با توجه به موضوعات مطرح‌شده در خصوص صدور مجوزهای زیست محیطی برای طرح‌های سرمایه‌گذاری و پروژه‌های عمرانی استان اردبیل، تسهیل روند صدور این مجوزها مورد توجه قرار می‌گیرد.

لزوم تسهیل در صدور مجوزهای زیست محیطی

سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل نیز در این نشست بیان کرد: دریاچه نئور از جمله ظرفیت‌های مهم گردشگری استان اردبیل بوده و به همین دلیل تعریف چارچوب ویژه سرمایه‌گذاری برای بهره‌برداری لازم از ظرفیت گردشگری این دریاچه ضروری است.

او ادامه داد: با توجه به اجرای طرح‌های مختلف سرمایه‌گذاری، گلخانه‌ای و عمرانی در استان اردبیل، خواستار مساعدت سازمان حفاظت محیط زیست در تسهیل صدور مجوزهای زیست محیطی برای اجرای این طرح‌ها هستیم.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.