اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

نماینده نطنز و قمصر در مجلس شورای اسلامی:

بازدیدهای استانی وزیر میراث‌فرهنگی امیدها را زنده می‌کند/ مهندس ضرغامی مدیری مردمی است.

بازدیدهای استانی وزیر میراث‌فرهنگی امیدها را زنده می‌کند/ مهندس ضرغامی مدیری مردمی است

رحمت‌الله فیروزی نماینده نطنز و قمصر امروز شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ در گفت‌و‌گو با خبرنگار میراث‌آریا، با اشاره به سفر پنجشنبه هفته گذشته مهندس ضرغامی به این منطقه، اظهار کرد: وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به شهرستان‌های مختلف استان اصفهان از جمله نطنز و قمصر از جاذبه‌های گردشگری، آثار فرهنگی تاریخی، ظرفیت‌های حوزه صنایع‌دستی و نیز ظرفیت‌های حوزه گردشگری مذهبی در این منطقه بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان ماموریت‌های سه‌گانه این وزارتخانه در این شهرها قرار گرفت.

او افزود: سفر مهندس ضرغامی به نطنز و اصفهان بسیار موثری و مهم بود و خود مهندس ضرغامی نیز از این سفر راضی بود. در این سفر مهندس ضرغامی دستوراتی را درباره وضعیت هر سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی صادر کرد که این دستورات و پیگیری‌ها باعث می‌شود تا امیدها در دل فعالان هر سه حوزه افزایش یابد و فعالان و ذی‌نفعان احساس کنند پشتوانه و حامی دارند.

نماینده نطنز و قمصر در ادامه گفت: یکی از ویژگی‌های سفر مهندس ضرغامی، حضور بی‌آلایش و بدون تشریفات او در بین مردم است که نشان از مردمی بودن وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دارد. این حضور بی‌تکلف در بین عموم مردم کار پسندیده و ارزشمند مهندس ضرغامی است و تاثیرات مثبتی را به دنبال دارد.

این نماینده مجلس اضافه کرد: مهندس ضرغامی در سفر به نطنز و قمصر ساده و بی‌تکلف در بین مردم حاضر شد و با صبوری و حوصله به صحبت‌های آنان گوش داد و پاسخگوی صحبت‌ها و حرف‌های مردم بود.

فیروزی افزود: حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری  و صنایع‌دستی در شهرهای مختلف از جمله نطنز و قمصر نتایج و دستاوردهای خوبی را به دنبال خواهد داشت و دستوراتی که وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی درباره موضوعات مختلف در سفرهای استانی صادر می‌کند، باعث می‌شود تا ذی‌نفعان و فعالان احساس کنند پشتوانه دارند و می‌توانند به فعالیت خود با خیالی آسوده‌تر ادامه دهند.

او خاطرنشان کرد: به‌عنوان نماینده نطنز و قمصر از حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و دستورات خوب او برای سه حوزه ماموریتی مهندس ضرغامی در این حوزه انتخابیه تشکر و قدردانی می‌کنم و بسیار امیدوار هستم که این سفر دستاوردهای خوبی را به دنبال داشته باشد.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.