اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

معاون گردشگری کشور:

احیای گردشگری شروع شده است/ تفکری دوباره در گردشگری پس از دغدغه‌های ناشی از کرونا

احیای گردشگری شروع شده است/ تفکری دوباره در گردشگری پس از دغدغه‌های ناشی از کرونا

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، علی‌اصغر شالبافیان امروز شنبه ۹ مهر ۱۴۰۱ در دومین همایش توسعه گردشگری ایران کهن با خلاقیت و نگاه دانش بنیان که با حضور مهندس سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی  برگزار شد با بیان این مطلب اظهار کرد: هفته گردشگری را در حالی سپری می‌کنیم که دغدغه‌های ناشی از کرونا کمرنگ شده، احیای گردشگری شروع شده و به همین علت عنوان شعار امسال تفکری دوباره در گردشگری انتخاب شده است.

او افزود: برنامه امروز یکی از اصلی‌ترین ایده‌هایی است که در یک سال اخیر برای ورود جوانان خلاق به حوزه گردشگری برنامه‌ریزی کرده‌ایم. این تلاش ما زمانی اهمیت بیشتری پیدا کرد که امسال نیز مقام معظم رهبری در نام‌گذاری سال، به حوزه دانش‌بنیان توجه داشتند.

شالبافیان اضافه کرد: البته اعتقاد داریم حوزه دانش‌ بنیان دارای اهمیت ویژه‌ای است و خلاقیت و انتشار نوآوری در آن حرف اول را می‌زند، بنابراین آنچه که عزم ما بر آن است این است که بتوانیم خلاقیت‌هایی که در پهنه ایران اسلامی خصوصا در بین جوانان وجود دارد امکان بروز و ظهور پیدا کند.

معاون گردشگری کشور ادامه داد: در همایش امروز افرادی به ارائه برنامه و معرفی خلاقیت‌های خود می‌پردازند که در رویدادهای ملی کمتر این فرصت را پیدا کرده‌اند و این همایش یک فرصت بی‌نظیر برای آن‌ها به حساب می‌آید.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.