اخبار صنعت گردشگری

اخبار صنعت گردشگری

امضای تفاهم‌نامه بین معاونت گردشگری و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

امضای تفاهم‌نامه بین معاونت گردشگری و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

به گزارش خبرگزاری میراث آریا، این تفاهم‌نامه بین علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی‏، گردشگری و صنایع‌دستی به نمایندگی از وزارتخانه و حمیدرضا سیدی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران امضا شد.

موضوع این تفاهم‌نامه شامل همکاری و تلاش در راستای ایجاد و توسعه فعالیت‌های گردشگری و فراهم کردن زمینه لازم برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی با هدف توسعه همه جانبه گردشگری و به منظور بهره‌برداری از امکانات و تاسیسات گردشگری از جمله هتل‌های فرودگاهی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سایر تاسیسات گردشگری در اراضی تحت اختیار شرکت در قالب طرح‌ها و برنامه‌های سازگار با اهداف طرفین است.

از اهداف این تفاهم‌نامه، می‌توان به ایجاد زمینه‌های مناسب همکاری و مشارکت برای توسعه صنعت گردشگری و ایجاد و توسعه کسب و کار، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد از طریق جذب سرمایه‌گذار با تحقق بهره‌برداری از امکانات و تأسیسات گردشگری از جمله هتل‌های فرودگاهی،  اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سایر تأسیسات گردشگری اشاره کرد.

مدت این تفاهم‌نامه از تاریخ امضای به مدت سه سال است که تمدید و ادامه فعالیت، بازنگری، اصلاح و یا تغییرات اساسی در مفاد این تفاهم‌نامه با توافق نمایندگان طرفین و تأیید مقامات ذی‌ربط انجام می‌شود.

No Comments

Sorry, the comment form is closed at this time.